Korvapuikko kirjoitti:mä kerron yhen jännän jutun, ufot ei tule!
Ainakaan muutamaan vuoteen. Nyt ruvetaan selittämään, että tämä päivä se oikeasti olikin, ja petytään taas pahasti. Seuraava teoria on, että ne käyttävät omaa kalenteria...
Korvapuikko kirjoitti:mä kerron yhen jännän jutun, ufot ei tule!
SHap kirjoitti:Höh.. eikös tämän aiheen pitänytkään olla lukossa?
Ufot tainnut avata tämän aiheen uudestaan.
Wespa kirjoitti:Nyt on alkanut mm. USA:ssa ja mahdollisesti muuallakin tapahtumaan. Tänäänhän on 14.pvä (maan alkuperäisen kalenterin mukaan).
Tässä aiheeseen liittyvä uutinen, jonne saa postata linkkejä, kokemuksia ym. aiheeseen liittyen:
http://paranormaaliblogi.wordpress.com/ ... 14-tanaan/
Wespa kirjoitti:En halua uskoa, vaan uskon. Mitäs väärää siinä on? Mielestäni teidän on turha täällä toitottaa, että se ei tule varsinkin, kun havaintojakin on tullut jo roppakaupalla. Isoa alusta ei vielä videoissa näy, mutta eiköhän sekin sieltä tule, kun ollaan paniikki minimoitu pienemmillä ilmestyksillä
Shap avasin tämän aiheen, koska nyt on Juliaanisen kalenterin mukaan (alkuperäinen kalenteri ennen tätä Greogiaanista) 14. pvä.
Korvapuikko kirjoitti:Wespa kirjoitti:En halua uskoa, vaan uskon. Mitäs väärää siinä on? Mielestäni teidän on turha täällä toitottaa, että se ei tule varsinkin, kun havaintojakin on tullut jo roppakaupalla. Isoa alusta ei vielä videoissa näy, mutta eiköhän sekin sieltä tule, kun ollaan paniikki minimoitu pienemmillä ilmestyksillä
Shap avasin tämän aiheen, koska nyt on Juliaanisen kalenterin mukaan (alkuperäinen kalenteri ennen tätä Greogiaanista) 14. pvä.
Niin ne pienemmät ilmestykset on sitten ilmapalloja ja lentokoneita...
Trauma kirjoitti:Eiköhän ne silloin tule kun sitä vähiten osataan odottaa.
Mutta tuo 14.10. oli varmaan 2000-luvun suurin ufohuijaus.
akba kirjoitti:Mutta on sanottu, ettei se ole pakolla ollut tuo päivä vaan 14.10 - helmikuuhun saakka.
Trauma kirjoitti:Eiköhän ne silloin tule kun sitä vähiten osataan odottaa.
Jaarno kirjoitti:Trauma kirjoitti:Eiköhän ne silloin tule kun sitä vähiten osataan odottaa.
Itse en pidä tuota huijauksena vaan erehdyksenä. Uskon että itse nämä kanavoijat todella uskoivat että "he" tulevat 14.10.
Ja tuosta huomisesta. Alkaa kuulostamaan jo todella epätoivoiselta tämä. Itse en usko että huomenna tai muutaman päivän sisällä mitään isoa tapahtuu. Miksi The Federation of Light olisi käyttänyt jotakin ikivanhaa kalenteria joita ihmiset eivät enää käytä?
Jaarno kirjoitti:Trauma kirjoitti:Eiköhän ne silloin tule kun sitä vähiten osataan odottaa.
Itse en pidä tuota huijauksena vaan erehdyksenä. Uskon että itse nämä kanavoijat todella uskoivat että "he" tulevat 14.10.
Ja tuosta huomisesta. Alkaa kuulostamaan jo todella epätoivoiselta tämä. Itse en usko että huomenna tai muutaman päivän sisällä mitään isoa tapahtuu. Miksi The Federation of Light olisi käyttänyt jotakin ikivanhaa kalenteria joita ihmiset eivät enää käytä?
Aqua vitae kirjoitti:Tämä 14.10. syntyi, eli, kuoli ja kuopattiin. Nyt se on herätty henkiin uudelleen ja kulkee maan päällä vain vajavaisena zombie- olentona, jota kaikki halveksivat. Silti jotkut jaksavat uskoa ja palvoa tätä puolikuollutta objektia henkensä viimeiseen pisaraan asti, yrittäen samalla tehdä paranneltuja klooneja tästä elävästä kuolleesta siltä varalta, että tämä yksilö kuolisi lopullisesti. Sitten heillä on aina backup maailman tappiin saakka. Miksi? Jotta heidän ei tarvitsisi lopettaa uskomista, mikä taasen on elävälle ihmiselle aivan ominainen piirre. Uskoa nimittäin.
Onneksi yhteiskunnassamme on vielä niitä, joiden aivoja tämä puolikuollut teoria ei ole sulattanut ja syönyt. He kulkevat huhujen kolkoilla harmailla kaduilla pumppuhaulikko kourassaan, eliminoiden jokaisen backupin, tai jonkun, joka on saanut tartunnan tältä sieluttomalta teorialta. He, ovat yhteiskuntamme sankareita joita meidän täytyy muistaa käsi sydämellämme. Moni on elämänsä uhrannut näitä 14.10. mutaation alalajeja metsästäessään ja tuhotessaan. Heitä me kiitämme ja heitä me tervehdimme.
Amen.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa