Calemran kirjoitti:Itse olen tälläistä joskus itse tehnyt, että olen vanhoissa rakennuksissa käynyt kuvailemassa yms. mutta en nyt lähiaikoina. Voisihan tietenkin perustaa erinäisen tiimin ja sivuston sille. Tuskin kaikkien tarvitsee sielä Turun lähistöllä olla. Suomessa olisi paljon kohteista joita olisi mielekiintoista käydä kuvailemassa.
Itse olen 19-vuotta, joten iän ei pitäisi olla este eikä edes hidasta. Omistan ajokortin ja perusdigikameran.
Joo totta kai suomessa joka puolella voi tutkia ja on paljon paikkoja joihin haluaa tutkimaan.. Mutta itselle se on näin alkuun helpompaa kun vieressä asuu.
Missäs päin asustat? Jonkun näköinen tiimi olisi kyllä hyvä laittaa pystyyn. Itse olen siitä haaveillut jo pidemmän aikaa ja toivonut että saisi asiaan jotain etenemistä kun on todella hankalaa löytää samaan asiaan kiinnostuneita ja lähipiirissä ei ole kuin yksi ja hän on perheellinen eikä ehdi asiaan panostaa.
Itse olen 25v ja 3-vuotiaan tyttären isä ja toinen lapsi on syntymässä kesäkuussa -09 että itsellä on kanssa ajan kanssa rajallista tuo mutta koneella ehdin istumaan ja tutkimaan netin kautta paikkoja joissa sanotaan kummittelevan että tausta työt onnistuvat hyvin. Itsellä laitteina on miniDV-kamera ja emf ilmaisin.
Mailin kautta pystyn kanssa hyvin olemaan yhteydessä
FenuGH@luukku.com tai tän foorumin.