viltsu kirjoitti:Hhhmm...Siltä se vähän vaikuttikin.Mutta löytyykö täältä ketään, joka kannattaa väkivaltaa tilanteen sitä vaatiessa?
viltsu kirjoitti:Hhhmm...Siltä se vähän vaikuttikin.Mutta löytyykö täältä ketään, joka kannattaa väkivaltaa tilanteen sitä vaatiessa?
viltsu kirjoitti:No sain sen takia vain tunnin, koska löin "itsepuollustukseksi". Ja jos tyyppi haukuu isä puolta nekruks ja äitiäs läskiks niin ansaitseekin saada turpaan.
Regendos kirjoitti:viltsu kirjoitti:No sain sen takia vain tunnin, koska löin "itsepuollustukseksi". Ja jos tyyppi haukuu isä puolta nekruks ja äitiäs läskiks niin ansaitseekin saada turpaan.
Ymmärrän toki tunteen, vaikka molemmat vanhempani ovatkin Suomesta kotoisin. Minulla on aika paskaa koekmusta näistä peruskoulun hippiäisistä, joille sukulaisten haukkuminen on arkipäivää. Kun vielä ysillä olin sain aina sillontällöin kuulla jotain vittuilua veljestäni ja veljeni sai kuulla kaikenmoista paskaa minusta eli saatiin molemmat lokaa niskaan. Asialle ei tosin koskaan tehty mitään. Myönnän, moneen otteeseen on ollut halu mennä leipaseen sellaiselta nenä takaraivoon, mutta pokkaa ei ole koskaan ollut. Olen hieman sellainen ihminen, etten osaa ryhtyä väkivaltaiseksi.
Aqua vitae kirjoitti:Ei se ole kivaa.
Aina ei pääse karkuun. Jos joku lyö sinua poskelle, älä käännä toista vaan lyö takaisin korkojen kera.
Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 30 vierailijaa