mun mielestä se oli vähä outoo ku se vaa osu muhun  ja katos heti.

Koska tuollaisia tulee täälläkin päin hiekkajalkapallokentillä aika usein.
  Koska tuollaisia tulee täälläkin päin hiekkajalkapallokentillä aika usein.
believer kirjoitti:tosi hauskaa, korvapuikko! haahaa
Korvapuikko kirjoitti:believer kirjoitti:tosi hauskaa, korvapuikko! haahaa
Tuo taisi olla sarkasmia

Sid kirjoitti:Saatteko te jonkinlaista seksuaalista mielihyvää siitä, että pääsette nostamaan vanhoja aiheita sanomalla jo aikaisemmin sanotut asiat? (<- Retorinen kysymys, EI tarvitse vastausta.)
Ali G- kirjoitti:Tai aukeilla paikoil kuten pellot, onhan toi hiekka-kenttäkin aukea paikka.
Ali G- kirjoitti:Sid kirjoitti:Saatteko te jonkinlaista seksuaalista mielihyvää siitä, että pääsette nostamaan vanhoja aiheita sanomalla jo aikaisemmin sanotut asiat? (<- Retorinen kysymys, EI tarvitse vastausta.)
Ai sanottiinko aukeat paikat?Ali G- kirjoitti:Tai aukeilla paikoil kuten pellot, onhan toi hiekka-kenttäkin aukea paikka.
Mitähän toistamista tossa on? Sidille tulee seksuaalista mielihyvää päästä Kumoamaan mun sanoja, maksoi mitä maksoi
~~OFFTOPIC~~
Sid kirjoitti:Saatteko te jonkinlaista seksuaalista mielihyvää siitä, että pääsette nostamaan vanhoja aiheita sanomalla jo aikaisemmin sanotut asiat? (<- Retorinen kysymys, EI tarvitse vastausta.)

Palaa sivulle “Hämärän rajamailla”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa