Zhinarkos kirjoitti:Tuntuuko teistä karsealta kävellä takaisin kaverilta tai ystävän luolta kymmenen jälkeen? Onko tiedän mielestänne oma asuinkaupunkinne turvallinen. Tai kenties pelottava? Onko teillä jotain karseita kokemuksia.
Itse asun pieksämäellä joka on äänestetty Suomen rumimmaksi kaupungiksi. Täällä tehdään myös eniten murhia(tai itsemurhia, en oikein muista), tosin tietenkin asukaslukuun nähden. Oma kotitienooni tuntuu melko turvalliselta, enkä sanoisi, että pelkään liikuskella kaupungilla keskellä yötä, vaikka tämä paikka onkin aika korvessa. Mitä nyt joskus rupeaa mielikuvitus laukkaamaan...
JD Matthew kirjoitti:no itse asun maalla, monta sataa vuotta vanhassa kauniissa pikkukylässä (en sen nimisessä paikkakunnassa kuitenkaan...), ja kerran aika myöhään pimeinä iltana (syksyllä) kävelin sitten kotiin erään kaverini luota (vain 2 km matkaa onneksi), niin tuntui todella kuin joku seuraisi, katsoin taakseni ja näin siellä liikkuvan jonkun valon, (en kovin hyvin koska satoi hieman vettä mutta näin kuitenkin), ensiksi se tuntui lähenevän ja sitten se alkoi vähän niin kuin hiipua ja meni vähän niin kuin kauemmaksi... olin silloin sellaisella "metsätiellä"; eikä siellä päin asunut ketään. oli se hieman pelottavaa...
ninjani kirjoitti:Ei minun asuin paikkaa voi kaupungiksi edes sanoa, mutta silti on hieman turvaton olo joskus. Täällä suurin osa nuorisosta polttaa, ja viikon loppuisin vetää teinikännit. En itse hirveänä kuljeskele kylällä kymmenen jälkeen, mutta kavereitten kanssa hengailen lähistöllä.
KuningasPähkinä kirjoitti:Rajakylän ghetossa ei ikinä tiedä milloin narkkari/pummi/tai joku muuten vain hullu ihminen käy päälle. Ei sillä että itse pelkäisin. Olen tottunut jo siihen että ostareilla makaa rumia pummeja resusissa tuoleissa kauppojen edessä
Palaa sivulle “Muut selittämättömät asiat”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa