Itseäni paranormaalit jutut ovat kiinnostaneet koko elämän ja olen aihepiiriin paneutunut melko hyvin. Ois kiva löytää samanhenkinen ryhmä tai perustaa sellainen ? Ja kyllä mulla melkein pokkaa ois yksinkin mennä tutkiskelemaan mutta olisi kiva jos olisi ihmisiä kuvaamassa/äänittämässä ym ja sitten taas jos jotain tapahtuu niin tapaus on uskottavampi kun on ollut muitakin todistamassa sitä kuin meikäläinen yksin

Tietoa ? Kiinnostusta ? PK-seudulla asustan ja enimmäkseen täälläpäin ois tarkoitus pyöriä mutta tietty tulee tehtyä reissuja pohjoisempaankin suomeen kun löytyy tarpeeksi kiinnostavia kohteita. Kohteista puheenollen, mistä löytyisi hyvin tietoa suomessa väitetysti kummittelevista paikoista ?
Olen ajatellut tekeväni asian tiimoilta webbisivut. Kiva olisi täällä jo saada jonkinlaista palautetta ja keskustelua aikaan.

hehe!
 hehe!

otin melkein heti tallennettuani 2 uutta kuvaa ja ensimmäisessä ei näkynyt mitään mutta toisessa oli selvemmät kun huomaamassani kuvassa?!?Muutimme n. 1,5 vuotta sitten omaan 2 ker. rivaripäätyyn. Koira ja kissa ovat olleet kummallisen levottomia ja ittelläkin on hieman kummallinen olo aina illalla töllöä kattellessa...eräänä päivänä selailin nettiä ja löysin juttuja ns. kummittelusta vaikka en itte hirveesti perusta koko asiasta. Mielenkiintoni heräsi EMF mittariin jota käytettiin useissa videopätkissä...Pitihän nyt sellanen ittellekkin saada että mielenrauha säilyy
 otin melkein heti tallennettuani 2 uutta kuvaa ja ensimmäisessä ei näkynyt mitään mutta toisessa oli selvemmät kun huomaamassani kuvassa?!?Muutimme n. 1,5 vuotta sitten omaan 2 ker. rivaripäätyyn. Koira ja kissa ovat olleet kummallisen levottomia ja ittelläkin on hieman kummallinen olo aina illalla töllöä kattellessa...eräänä päivänä selailin nettiä ja löysin juttuja ns. kummittelusta vaikka en itte hirveesti perusta koko asiasta. Mielenkiintoni heräsi EMF mittariin jota käytettiin useissa videopätkissä...Pitihän nyt sellanen ittellekkin saada että mielenrauha säilyy