kukaan ei tiedä mistä se on tullut. se kai vaan ilmestyi joskus. kysyisin siis että onko kellään muulla tälläista samanlaista "leikkausviivaa" kehossa tai osaisiko kukaan selittää tätä?
  kukaan ei tiedä mistä se on tullut. se kai vaan ilmestyi joskus. kysyisin siis että onko kellään muulla tälläista samanlaista "leikkausviivaa" kehossa tai osaisiko kukaan selittää tätä? kukaan ei tiedä mistä se on tullut. se kai vaan ilmestyi joskus. kysyisin siis että onko kellään muulla tälläista samanlaista "leikkausviivaa" kehossa tai osaisiko kukaan selittää tätä?
  kukaan ei tiedä mistä se on tullut. se kai vaan ilmestyi joskus. kysyisin siis että onko kellään muulla tälläista samanlaista "leikkausviivaa" kehossa tai osaisiko kukaan selittää tätä?viltsu kirjoitti:Voisiko olla jonkin sortin syntymä merkki taikka allerginen reaktio?

Jaarno kirjoitti:Onko se kovinkin vaalea verrattuna muuhun ihoosi?

Jonii kirjoitti:Oletko sattumalta allerginen nikkelille, ja otitko viime kesänä aurinkoa?

marge15 kirjoitti:Mulla on ilmestyny jotain ihmeen "leikkausjälkiä" ihoon eripuolille, esim jalassani on 4 1-3cm pitkää viivaa jossa iho on vaaleampi, ja alta näkyy lihas (?)

Anyara~Esse kirjoitti:Minulla taas on aina ollut punertava viiva, joka kulkee sivuviistossa vähän matkaa käsivarsien alla. Eli siis ylävatsan tienoilla. Enpä tiedä minäkään mikä se on, mutta todennäköisesti joku täysin luonnollisesti selitettävissä oleva ilmiö.
Jaarno kirjoitti:marge15 kirjoitti:Mulla on ilmestyny jotain ihmeen "leikkausjälkiä" ihoon eripuolille, esim jalassani on 4 1-3cm pitkää viivaa jossa iho on vaaleampi, ja alta näkyy lihas (?)
Näet lihaksesi ihon läpi? Olisi kiva saada kuvia.
 ) sellanen selvä valkonen viiva (pieni) mutta haalistumassa D: En tiiä mistä on tullut. Näyttää ihan kuin olis veitsellä tai jollain menny läpi joskus tai sellasta o: Paitsi etten kyl koskaan tietääkseni oo ollut missään leikkauksessa
 ) sellanen selvä valkonen viiva (pieni) mutta haalistumassa D: En tiiä mistä on tullut. Näyttää ihan kuin olis veitsellä tai jollain menny läpi joskus tai sellasta o: Paitsi etten kyl koskaan tietääkseni oo ollut missään leikkauksessa  
Palaa sivulle “Muut selittämättömät asiat”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa