Jep, huhtikuussa pitäisi alkaa. Jos menee mangan mukaan niin sairaan hienoa settiä tulossa! =)Elisabeth kirjoitti:Katoin youtubesta sugar sugar runen animea, mutta ei ollut läheskään yhtä hyvä kuin itse manga. Jee! FMA:sta tulee uusii jaksoi! ^^) ♥♥♥
 luen: Inuyashaa, sugar sugar runea, tokyo mew mew:iä (myös alá modet), muuta satunnaista ja animena kattelen fruist baskettia, final fantasya ja muuta satunnaista esim. jotain elokuvia
  luen: Inuyashaa, sugar sugar runea, tokyo mew mew:iä (myös alá modet), muuta satunnaista ja animena kattelen fruist baskettia, final fantasya ja muuta satunnaista esim. jotain elokuvia   pelaan: kingdom hearts:ia, final fantasy:a ja jotain satunnaista muuta =)
  pelaan: kingdom hearts:ia, final fantasy:a ja jotain satunnaista muuta =)
Jakkivanukas kirjoitti:Inuyashaa katsoin kaksi vuotta sitten kesällä animena yli sadanteen jaksoon. hitsi meni monta päivää konella! Mutta, manga ja anime on hyviä juttuja..
 mä en oo inua kattonu animena ollenkaan (ehkä pari jaksoo joskus), mut lukenu olen
  mä en oo inua kattonu animena ollenkaan (ehkä pari jaksoo joskus), mut lukenu olen  totta, anime ja manga on hyviä juttuja
 totta, anime ja manga on hyviä juttuja  

Elisabeth kirjoitti:Hei muuten! Fma 2 kausi on alkanut. Olen jo nähnyt ekan jakson. Oli todella upea. Purrrr... EDOOOO! ♥♥♥♥♥♥ ^^3
Regendos kirjoitti:Elisabeth kirjoitti:Hei muuten! Fma 2 kausi on alkanut. Olen jo nähnyt ekan jakson. Oli todella upea. Purrrr... EDOOOO! ♥♥♥♥♥♥ ^^3
FMA (= Full Methanol Alcoholist)

Palaa sivulle “Ajanviete ja media”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa