minulle on myös käynyt niin että olin hoketun kertolaskuja unissani

.. liekö se perus ahdistus kaikilla mut siellä (ainakin meidän tuvassa) porukka nous keskellä yötä tekemään kunniaa (ties kelle)
.. liekö se perus ahdistus kaikilla mut siellä (ainakin meidän tuvassa) porukka nous keskellä yötä tekemään kunniaa (ties kelle)  , ja "hyökätkää" , "ai v*ttu nyt sattu pahasti" lausahduksia on jääny mieleen, myös minä olin mukana porukoissa
 , ja "hyökätkää" , "ai v*ttu nyt sattu pahasti" lausahduksia on jääny mieleen, myös minä olin mukana porukoissa  .. itse huusin siellä kuulemma jotain "perkeleen amiraali" a ?!? mistä lie tullu
.. itse huusin siellä kuulemma jotain "perkeleen amiraali" a ?!? mistä lie tullu 
  Tämän jälkeen kaveri vaipui taas "normaaliin" uneen.
   Tämän jälkeen kaveri vaipui taas "normaaliin" uneen.

tätä on aina vaikea itse tietää, koska tällä hetkellä asun yksin.olis hauska pistää joku yö kamera kuvaamaan mun touhuja/sanomisia
 tätä on aina vaikea itse tietää, koska tällä hetkellä asun yksin.olis hauska pistää joku yö kamera kuvaamaan mun touhuja/sanomisia  paras kerta oli vielä kotona asuessani, kun kävin unissaan suihkussa
 paras kerta oli vielä kotona asuessani, kun kävin unissaan suihkussa   olin älynny hiuksetkin pestä ja äiti tuli ihmeissään kattoon,et mitä touhuan
 olin älynny hiuksetkin pestä ja äiti tuli ihmeissään kattoon,et mitä touhuan   se on jännä noiden unissakävelyiden jälkeen, et aamulla hävettää ihan hullusti ja kaikki puhe, mitä unissaan kuulet, kuulostaa vihaselta...näin ainakin omien kokemusten mukaan
 se on jännä noiden unissakävelyiden jälkeen, et aamulla hävettää ihan hullusti ja kaikki puhe, mitä unissaan kuulet, kuulostaa vihaselta...näin ainakin omien kokemusten mukaan  

Ei kovin mukavaa.
  Ei kovin mukavaa. 
 Tietääkseni en ennen oo unissani kävellyt.
  Tietääkseni en ennen oo unissani kävellyt. Ja sitten jotain puhumista joskus.
 Ja sitten jotain puhumista joskus.Eob kirjoitti:Nouset yöllä ylös ja vaihdat pään toiseen päähän?
Oletko kokeillut mennä nukkumaan jo illalla pää siellä toisessa päässä? ;o

Palaa sivulle “Henkiset asiat”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa