tuputhy kirjoitti:Toinen tapa selvitä oli se, että jos vaikka joku pahantahtoinen joukko ajoi minua takaa, enkä jaksanut juosta tarpeeksi kovaa, (unessahan monesti jalat juuttuu maahan kiinni..)
puristin silmät tiukasti kiinni ja kuvittelin nousevani korkealle, kiusaajien ulottumattomiin. Kun avasin silmät, niin siellähän ne alhaalla kiusaajat ihmettelivät!

Sitä kautta pääsin lucidiin kun tajusin että sen on pakko olla unta koska en pysty juoksemaan kunnolla.
 Sitä kautta pääsin lucidiin kun tajusin että sen on pakko olla unta koska en pysty juoksemaan kunnolla. 

Kysyin myös miksi olen niin usein siellä samassa tai samankaltaisessa paikassa kun en hereillä ollessa edes tiedä missä tai mikä se on ja unissakin näen lähinnä kellarikäytäviä, halleja, parkkihalleja ja hissejä jotka oikkuilevat ja joita pitäisi hallita mielellä päästäkseen oikeaan kerrokseen. Tehtäväni on kuulemma paljastaa sen paikan salaisuudet kun sen aika on. Mitähän alitajuntani tahtoo kertoa?
  Kysyin myös miksi olen niin usein siellä samassa tai samankaltaisessa paikassa kun en hereillä ollessa edes tiedä missä tai mikä se on ja unissakin näen lähinnä kellarikäytäviä, halleja, parkkihalleja ja hissejä jotka oikkuilevat ja joita pitäisi hallita mielellä päästäkseen oikeaan kerrokseen. Tehtäväni on kuulemma paljastaa sen paikan salaisuudet kun sen aika on. Mitähän alitajuntani tahtoo kertoa?  
 Eli sellaiset joissa ei ole mitään järkeä.
 Eli sellaiset joissa ei ole mitään järkeä. 

Alussa oli jänis ja se juoksi puuhun (?) ja sitten hyppäsin semmosen mahtihypyn ja lähdin lentoon... Se oli aika hienoa. aamulla vain löysin itseni sängyn vierestä. Olin tippunut sängystä
 Alussa oli jänis ja se juoksi puuhun (?) ja sitten hyppäsin semmosen mahtihypyn ja lähdin lentoon... Se oli aika hienoa. aamulla vain löysin itseni sängyn vierestä. Olin tippunut sängystä   
 DDD
DDD 
  Herätys melko aikaisten ja sitten rauhassa rentoutumaan ja nukkumaan uudestaan.
  Herätys melko aikaisten ja sitten rauhassa rentoutumaan ja nukkumaan uudestaan. 

Palaa sivulle “Henkiset asiat”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa