Burn kirjoitti:Itse omistan ( taino empä oikeastaan itse omista kun vasta lapsi olen : D ) PSP2, PSP ( en ole käyttänyt todella, todella pitkään aikaan ) ja tietokone... Niin ja siitä Nintendo wii:stä sen verran että kaverilla olen pelannut ja mukavaa oli.. President evil:iä pelatessa oli ärsyttävää kun piti itse tähdätä sillä aseella, ja käsi tärisi että millon puuntakaa hyppää mummo harppuunan kanssa : D...
Makru kirjoitti:Burn kirjoitti:Itse omistan ( taino empä oikeastaan itse omista kun vasta lapsi olen : D ) PSP2, PSP ( en ole käyttänyt todella, todella pitkään aikaan ) ja tietokone... Niin ja siitä Nintendo wii:stä sen verran että kaverilla olen pelannut ja mukavaa oli.. President evil:iä pelatessa oli ärsyttävää kun piti itse tähdätä sillä aseella, ja käsi tärisi että millon puuntakaa hyppää mummo harppuunan kanssa : D...
Ja mielestäni ei ole edes kovin kallis että ihan hyvin omatkin rahani riittäisivät sen ostoon. Saakohan siihen sen Resident evilin uusimman pelin??? Oliko se nyt 5 vai 6..
Makru kirjoitti:Onkos kellään PS3:sta? Tai ootteko pelannu sillä jossai joskus? On vaan aika kallis että en ihan heti kyl menis ostamaan kun tulis vastaan. Ja ton PS3:sen ja PSP:n välillehän saa jonku yhteyden et voi kuunnella PS3:n kiintolevyltä musaa PSP:llä netin ylitte. Ois varmaa iha hyvä niin ei tartteis PSP:n muistikortille kaikkee tunkee.
WM_ kirjoitti:Suuresti pistää vihaksi kun uusi GTA tulee vain konsoleille :/
JambaB kirjoitti:WM_ kirjoitti:Suuresti pistää vihaksi kun uusi GTA tulee vain konsoleille :/
Ihan tosi?! Voihan hittolainen jos noin käy. Nythän siitä sit joutuu jo maksamaan
WM_ kirjoitti:Joo, siitä on ollut sellasta puhetta. Mutta mitä iloa on pelata konsolilla,
Hmm..
Palaa sivulle “Ajanviete ja media”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa