ViestiKirjoittaja carcass » 23 Kesä 2009, 21:57
Itse voin suositella Crowleyn "Thoth" -Tarotkortteja.
-kortteihin on saatavilla myös suomennettu opaskirja "Tarot -sielun peili" (Gerd Ziegler)
Ainakin minulla "seitsemän kortin kuvio" on osoittautunut varsin tehokkaaksi, mikäli olen etsinyt vastausta ns. "Mitä pitäisi tehdä?" tyyppiseen kysymykseen.
Itse kirjasta löytyy 7 eri perusteksiikkaa/järjestelmää jolla voidaan hakea haluttua vastausta tai lopputulosta.
-kirjaan kannattaa tutustua ajan kanssa, sillä eri korttien merkityksien opetteleminen vie aikaa.
Tähän mennessä kokemukseni ovat olleet positiivisia ja suosittelenkin tutustumaan Taroteihin avaramielisesti.
-Ei siis, absoluuttisella vakavuudella.
Mielestäni itse korttien valintaan vaikuttaa lähinnä käyttäjä itse, sellaiset kortit jotka tuntuvat miellyttäviltä, tai muuten "puhuttelevilta" ovat yleensä yksilölle ne parhaat. -Kukin kokee tarpeensa ja mieltymyksensä yksilöllisesti.
Jos aletaan halkomaan hiuksia, voidaan myös perehtyä niihin seikkoihin, millä tavalla eri Tarot eroavat toisistaan, sillä muutamien korttien symbolien merkitykset eroavat toisistaan, -näin ollen, muiden Tarotien opaskirjat eivät palvele tarkoitustaan, symbolien eri merkityksien takia.