ite tuli joskus penskana kerättyä kaiken maalman kortteja nykyyän kerään kaljapulloja ja muita pulloja ko oon niiin laiska viemään niitä kertyny jo ainakin 40-50 e eestä pantteja pitää tässä joku kaunis päivä vielä viiä
  ite tuli joskus penskana kerättyä kaiken maalman kortteja nykyyän kerään kaljapulloja ja muita pulloja ko oon niiin laiska viemään niitä kertyny jo ainakin 40-50 e eestä pantteja pitää tässä joku kaunis päivä vielä viiä 
 mutta tenavana keräilin pikkuleluja xD ihan hauskaa puuhaahan tuo on varmaan jos on jotakin jota keräillä
  mutta tenavana keräilin pikkuleluja xD ihan hauskaa puuhaahan tuo on varmaan jos on jotakin jota keräillä 

ja pienenä keräilin kaiken maailman kortteja ja muovi sotilaita
  ja pienenä keräilin kaiken maailman kortteja ja muovi sotilaita  .
 . Aika hyvä saavutus.
 Aika hyvä saavutus.
ridikulous kirjoitti:Tämä topicci kuuluisi varmaankin tuonne Harrastukset-osioon?
Itse aloin keräillä hienoja (joo, suhteellinen käsite) lasisia limsapulloja. Tällä hetkellä kokoelmassa niitä kokonaista kaksi kappaletta.
ropsoni kirjoitti:Pokemon korttejä keräilin joskus \,,/

Ninyo kirjoitti:ridikulous kirjoitti:Tämä topicci kuuluisi varmaankin tuonne Harrastukset-osioon?
Itse aloin keräillä hienoja (joo, suhteellinen käsite) lasisia limsapulloja. Tällä hetkellä kokoelmassa niitä kokonaista kaksi kappaletta.
Minustakin tämä sopisi Harrastukset-osioon. Tekikö kenties siiselix tämän, kun en minäkään tätä ole tehnyt.

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa