ShadowPeople kirjoitti:Näin pirun omituisen unen viimeyönä. Minut oli sidottu johonkin ihme hässäkkään kiinni ja jokin valkonaamainen äijä rupesi viiltämään haavaa alaselästä kohti päälakea, pirun terävällä veitsellä. Tunsin kun veitsi viilsi ihon auki ja veri valui pisin vartaloa. Sitten tämä äijä nappasi jonkun levitin systeemin ja lykkäsi sen niiteillä kiinni koko haavan pituudelta ja rupesi rullaamaan ihoa kasaan. Huusin kivusta ja koitin huutaa apua mutta kellari jossa olin oli täysin ikkunaton ja siellä oli vain yksi ovi. Sitten kun äijä sai ihon kunnolla rullalle niin se laittoi siihen jotain ihme otuksia tjsp ja ompeli haavan kiinni. Äijä päästi minut irti ja koitin käydä sen kimppuun mutta lysähdin maahan kun nuo otukset menivät hermoihini tai jonnekkin. Tunsin helvetillistä kipua ja koitin huutaa mutta ääntäkään eipä se mitään auttanut, kysyin mieheltä miksi hän teki tämän. mutta mies sanoi vain "olet liian tyhmä ymmärtääksesi" tosin tuo "ymmärtääksesi" sana oli joku täysin itselleni vieras sana mutta ymmärsin kuitenkin sen Tiedä mitä tuo uni sitten meinasi mutta helvetin kamalaa se oli.
ValkeaLeidi kirjoitti:Omat painajaisuneni ovat samaa luokkaa kuin Regendoksella ja Korvapuikolla. Yleensä en ehdi pelätä, kun jo tajuan että olen unessa ja alan ikäänkuin turistina seuraamaan tilannetta. Ihan pienenä lapsena pelkäsin toki, mutta se on haihtunut. Yhtä poikkeusta lukuunottamatta. Viime talvena heräsin yhtenä yönä hiestä märkänä, kyyneleet silmissäni ja tärisin pelosta. En muista yhtään, millainen uni se oli, mutta vaikuttava toden totta.
Minulla oli pikkutyttönä sellainen painajainen, jonka näin aina kun minulla oli kuumetta. Sama pelottava mies joka kerta, sanoin häntä "kuumeukoksi". En ole nähnyt häntä yli viiteentoista vuoteen. onko muilla kokemusta tällaisesta?
Palaa sivulle “Henkiset asiat”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa