DDD
DDDslipknotrulez kirjoitti:Nykyään olen oppinut heräämään unesta. Ummistan silmät ja sitten herään. EN vain saa unta enää sen jälkeen

) ja kokeilin yhtä neuvoa, jonka olin saanut videosta. Videossa neuvotaan, että kannattaa katsoa ovea ja keskittyä siihen mitä haluaa luoda ja sitten avatessa tämä toteutuu. No katselin jotain ovea ja ajattelin millainen nainen sieltä ilmestyy, mutta oven avatessa ei tullut sellaista kuin halusin. Vähän ajan päästä upposin taas uneen, mutta vähän ajan päästä taas muistin kokeilla manifestoimista: katselin ovea, jossa oli paljon jotain kuvia ja lappuja. Aloin repimään niitä pois ovesta, jotta ei olisi niin paljon muuta häiritsevää visuaalia (helpottaisi manifestointia). Sitten taas kokeilin manifestoida itselleni naista, mutta ei taaskaan onnistunut haluamallani tavalla ja upposin taas normaaliin uneen... Vähän ajan päästä lentelin jossain lelukaupassa ja menin jonnekkin laatikoiden keskelle (jotka muodostivat tilan), täällä yritin taas manifestoida siinä onnistumatta.
) ja kokeilin yhtä neuvoa, jonka olin saanut videosta. Videossa neuvotaan, että kannattaa katsoa ovea ja keskittyä siihen mitä haluaa luoda ja sitten avatessa tämä toteutuu. No katselin jotain ovea ja ajattelin millainen nainen sieltä ilmestyy, mutta oven avatessa ei tullut sellaista kuin halusin. Vähän ajan päästä upposin taas uneen, mutta vähän ajan päästä taas muistin kokeilla manifestoimista: katselin ovea, jossa oli paljon jotain kuvia ja lappuja. Aloin repimään niitä pois ovesta, jotta ei olisi niin paljon muuta häiritsevää visuaalia (helpottaisi manifestointia). Sitten taas kokeilin manifestoida itselleni naista, mutta ei taaskaan onnistunut haluamallani tavalla ja upposin taas normaaliin uneen... Vähän ajan päästä lentelin jossain lelukaupassa ja menin jonnekkin laatikoiden keskelle (jotka muodostivat tilan), täällä yritin taas manifestoida siinä onnistumatta.
WM_ kirjoitti:slipknotrulez kirjoitti:Nykyään olen oppinut heräämään unesta. Ummistan silmät ja sitten herään. EN vain saa unta enää sen jälkeen
Miksi heräät unesta? Mitä ennen heräämistä tapahtuu? Voitko tehdä toisin kuin herätä?
 DDD
DDDslipknotrulez kirjoitti:WM_ kirjoitti:slipknotrulez kirjoitti:Nykyään olen oppinut heräämään unesta. Ummistan silmät ja sitten herään. EN vain saa unta enää sen jälkeen
Miksi heräät unesta? Mitä ennen heräämistä tapahtuu? Voitko tehdä toisin kuin herätä?
MItä haet tuolla?

Wespa kirjoitti:Haaveenani olisi lucidin aikana käydä auringossa, mutta ei ole vielä onnistunut. Ehkä ensi unessa muistan.
PS. Ostin noi valkoset kengät joskus unen takia, jossa mulla oli valkoset kengät.

WM_ kirjoitti:Wespa kirjoitti:Haaveenani olisi lucidin aikana käydä auringossa, mutta ei ole vielä onnistunut. Ehkä ensi unessa muistan.
PS. Ostin noi valkoset kengät joskus unen takia, jossa mulla oli valkoset kengät.
Hieno haave muuten.. Olla auringon keskipisteessä ja tuntea kaikki se energia..
Minä ostin kerran nahkatakin kun unessakin tein niin

Wespa kirjoitti:Dodiin.
Nyt sitten pääsin käymään auringossa.
Aluksi näytti kuin osa informaatiosta olisi puuttunut ja näin auringon vain osittain (palasia puuttui välistä sieltä täältä, ihan kuin tietoa olisi prosessoitu), mutta pikkuhiljaa aloin näkemään aurinkoa paremmin (olin siis avaruudessa auringon edessä aika lähellä). Sitten ajattelin, että haluan sukeltaa aurinkoon sisälle ja aloin näkemään sumu/höyry/savukerroksia (joita ilmeisesti on auringossa tai sen päällä?). Tässä vaiheessa kuitenkin tuli joku alitajuinen pelko ja tämän johdosta minut palautettiin takaisin normaaliin uneen.
Muistaakseni näin jotain muutakin lucidia (tai sen alkua) ennen tuota aurinkoon menemistäni.

Palaa sivulle “Henkiset asiat”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailija