http://www.lapstore.net/store/product_i ... s_id=26575Tuo kyllä näyttää tuohon hintaan jo harvinaisen pätevältä paketilta minun silmiin. Ei ole paljoa ilmaa hinnassa enää. Riippuen toki hintahaarukasta, jos olisit ollut sen 1000€ minkä ensimmäinen tänne laittamasi paketti maksoi valmis käyttämään, niin toki tykimmänkin vehkeen tonnilla saa. Mutta sanoisinpa että hinta/teho/käytännöllisyys suhde on tässä, varsinkin valmispaketiksi, erittäin hyvin kohdillaan. Tehoiltaan tämä paketti mielestäni vastaa likimain sitä ensimmäistä pakettia, prossu siinä oli lienee himpun tehokkaampi, mutta ei varmaan kovin suurella marginaalilla. Boonuksena vielä isompi kovalevy tässä jne. Tietysti black edition prossut kuluttavat turhaan jonkin verran enemmän virtaa kuin puhdas 2 ydin, joten siinä olisi tietty parannettavaa, mutta ero näkyy heti hinnassa.
Tätä voisin suositella ainakin itse jollekulle joka olisi tämän hintaluokan valmispakettia ottamassa, ellei itse haluaisi kasata konetta.. mutta nämäkin on osin makuasioita.. varsinkin prossun ja näyttiksen valmistajien suhteen koulukuntaerot on kovat.
Toki kerran tonza tarjoutui sinulle paketin katselemaan, niin kannattaa heittää hintahaitari & pääasialliset käyttökohteet hänelle, niin täsmäräätälöitynä koneen saa rahoilleen parasta vastinetta luonnollisesti.
.. itseasiassa, minä kasasin joku kuukausi sitten itselleni käsin melkein identtisen paketin, pitkähkön tutkailun tuloksena. Hinnaksi taisi tulla pienien kommenvenkkien jälkeen koko keskusyksikölle hieman vajaa 400€, mutta en tarvinnut kiintolevyä, ja kotelo&poweri on sitä halvinta shaissea mitä irtoaa, joten tuon kokoisen kiintolevyn + vähän laadukkaampien powerin & kopan kanssa oma kasaamani konekin olisi tullut maksamaan ~550 tienoille.