Jaarno kirjoitti:Ehkä se on kun joku "olento" on vain niin oudon näköinen ja ihme virne päällä? Johtuen näistä maalauksista siis.
Zrud kirjoitti:hMM.... Kai joo... no jooo joo... ite en voi kyl sietää yhtää hämähäkkejä. en siis pätkääkää.
kaikki muut ampparit toukat madot koppikset sun muut o yees... mut ei hämähäkit.
Nemuska kirjoitti:Nykyään jos järveen pääsee niin se, että joku kasvi takertuisi jalkaan on ihan kamala ajatus. Monet kerrat olen seonnut vedessä kun joku limainen heinä ui liiveihin.
Tähtiensusi kirjoitti:Nemuska kirjoitti:Nykyään jos järveen pääsee niin se, että joku kasvi takertuisi jalkaan on ihan kamala ajatus. Monet kerrat olen seonnut vedessä kun joku limainen heinä ui liiveihin.
Ja ne mutapohjat on kanssa ihan kamalia, jos jalka vähän sattuu uppoamaan. Paniikki iskee..
Nokikettu kirjoitti:Korkeet paikat. Mä aina kipeen jonnekki korkeelle jos mahollista ja sit ihmettelen miten pääsen alas :'---D Pelkään, että tipun sieltä ja satutan itteni. Tykkään korkeista paikoista ja silti pelkään olla sellasissa..
Syvät vedet. Varsinki sellaset sameet missä ei nää pohjaa. Kaikki limaset kasvit ja kivet on inhottavia. Ku ei sitä ikinä tiiä jos sieltä joku ruumis lilluu nokan eteen. o__o' Siitä huolimatta uiskentelen rauhassa joka kesä joessa.
Mulla on trypofobia. Meinaa siis reikien pelkoa. Yksittäiset reijät ei tunnu missään mutta jos niitä on paljon viereikkäin niin sitten alkaa inhottamaan. Varsinki jos ne reijät on eläimessä tai ihmisessä. Hyiii D----:
Just joku hämähäkki mikä kantaa poikasiaan selässään on niin inhottava. Tulee tosi huono olo jos kattoo sellasta.
Tää trypofobia on niin naurettava. :'-----D Eihän reijät oo vaarallisia tai mitään.
Tähtiensusi kirjoitti:
Katotko paljonkin kauhuleffoja? Ajattelin vain noista ruumiista vedessä ja rei'istä ihmisissä/eläimissä..
Palaa sivulle “Henkiset asiat”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa