Nyt päätin sitten kirjoittaa näistä kokemuksista, joita olen kokenut niin kauan kuin muistan.
En osaa tätä kunnolla selittää, mutta välillä "näen" vilahduksen tulevaa, en osaa sanoa kuinka kauas tulevaan se näky ulottuu. Tiedän kuinka uskomattomalta tämä kuulostaa mutta puhun täyttä totta. Huomasin näiden liittyvän jotenkin näkyihin tms parisen vuotta sitten kun olimme äitini kanssa menossa ostamaan uutta autoa ja sitten tuli tämmöinen "näky" kesken matkan ja tämä on tähän mennessä selvin, ja pisin näky jonka olen kokenut tähän mennessä. Eli siis näin näyssä punaisen rekan saapuvan tajutonta vauhtia seuraavassa risteyksessä meitä päin ja kun havahduin tästä sanoin, että olisi syytä hidastaa vauhtia ja hetken päästä tuli risteys ja siitä meni rekka jumalatonta vauhtia meidän edestämme, ja jos en olisi käskenyt hidastamaan vauhtia olisimme varmasti törmänneet tuohon kyseiseen rekkaan. Mutta varsinainen ihmetyksen aiheeni on se, että kun koen näitä "näkyjä" niin menen aivan sekunnin murto-osaksi jonkinlaiseen transsiin tms, en ole siis tässä maailmassa enään. En osaa selittää miltä se tuntuu mutta näen ensin vihreän välähdyksen mustalla taustalla jonka jälkeen se alkaa. Ne ovat välillä hyvin epäselviä, ja useimmiten en osaa niitä tulkitakaan tai en näe kunnolla. Olisiko siis mitään mahdollisia tapoja harjoittaa tätä "kykyä" paremmaksi? Tiedän kuinka uskomattomalta tämä kuulostaa mutta on pakko nyt tästä jossain kertoa. Olen nähnyt myös enne-unia, sekä suvussani äidin puolelta on muutama ihminen jotka kokevat myös suht poikkeuksillisia asioita, ja näihin muutamaan henkilöön kuului edesmennyt veljeni, jonka kuoleman jälkeen tuntuu kuin nämä olisivat lisääntyneet. Päivässä saattaa tulla kolmekin tämmöistä "transsin" kaltaista tilaa. En siis ole lainkaan tässä maailmassa tämän aikana. Noh, toivon saavani jotain vastauksia, neuvoja tai muita samankaltaisia kokemuksia yms.