arborman kirjoitti:Onko olemassa mitään keinoa, jolla ihminen saisi tietää, onko hänet kirottu?
Lähinnä omasta puolestani kysyn. Itse en ole harjoittanut henkien kutsumista. Käytännössä olen vain lukenut aiheesta.
Tarvitaanko siihen joku erityinen(uskonnollinen/meedio) henkilö toteamaan asia, vai voiko sen itse havaita?
arborman kirjoitti:Onko olemassa mitään keinoa, jolla ihminen saisi tietää, onko hänet kirottu?
Lähinnä omasta puolestani kysyn. Itse en ole harjoittanut henkien kutsumista. Käytännössä olen vain lukenut aiheesta.
Tarvitaanko siihen joku erityinen(uskonnollinen/meedio) henkilö toteamaan asia, vai voiko sen itse havaita?

Tässäkin siis tarvittiin oivallusta. Mutta siis se, mitä piti sanomani on, että en näe auroja, yleisesti ottaen, mutta eräänä iltana (tai yötä se jo oli) näin kirjaa lukiessani toisen käteni ympärillä selvästi tummanharmaan, hiilenmustan... savun. Tjsp. Samalla viikolla näin erään reikihoidon jälkeen samaisen käden ympärillä vihreänä leijuvan kerrostuman. Siitä ehkä seuraavalla viikolla heräsin eräänä yönä kesken unen, oli valotkin päällä, ja avattuani silmäni jostain syystä katsoin vartaloani makaamassa siinä sängyllä, päätä liikuttamatta, ja kaikkialla ympärilläni oli sellainen magentaan vivahtava punertava "vaippa". Ainakin 20-30 cm paksu. Siitä ehkä viikon päästä näin ruokapöydässä vieressäni istuvan poikani kädestä leiskuvan, siis aivan kuin se olisi liekeissä, violettia. Ja erään toisen henkilön ympärillä olen nähnyt aina välillä sinistä. Tämä nyt menee vähän eri aihepiiriin, mutta tuli tuosta mustasta mieleeni, että ja kun olen ajatellut noita näkemiäni värejä, olen miettinyt tapahtumia niitä ennen ja voin sanoa seuraavaa:
  Tässäkin siis tarvittiin oivallusta. Mutta siis se, mitä piti sanomani on, että en näe auroja, yleisesti ottaen, mutta eräänä iltana (tai yötä se jo oli) näin kirjaa lukiessani toisen käteni ympärillä selvästi tummanharmaan, hiilenmustan... savun. Tjsp. Samalla viikolla näin erään reikihoidon jälkeen samaisen käden ympärillä vihreänä leijuvan kerrostuman. Siitä ehkä seuraavalla viikolla heräsin eräänä yönä kesken unen, oli valotkin päällä, ja avattuani silmäni jostain syystä katsoin vartaloani makaamassa siinä sängyllä, päätä liikuttamatta, ja kaikkialla ympärilläni oli sellainen magentaan vivahtava punertava "vaippa". Ainakin 20-30 cm paksu. Siitä ehkä viikon päästä näin ruokapöydässä vieressäni istuvan poikani kädestä leiskuvan, siis aivan kuin se olisi liekeissä, violettia. Ja erään toisen henkilön ympärillä olen nähnyt aina välillä sinistä. Tämä nyt menee vähän eri aihepiiriin, mutta tuli tuosta mustasta mieleeni, että ja kun olen ajatellut noita näkemiäni värejä, olen miettinyt tapahtumia niitä ennen ja voin sanoa seuraavaa: Enkä siis millään tavalla yritä nähdä mitään värejä. Kuten en mitään muutakaan.
  Enkä siis millään tavalla yritä nähdä mitään värejä. Kuten en mitään muutakaan.   Mutta tulipa tuosta mustasta väristä mieleen, että ehkä se kertoo henkilön olevan sillä hetkellä keskittynyt johonkin muuhun kuin yleisesti elämää pirskahtelevan iloisesti ajattelemaan. Musta voisi siis kuvastaa pelkästään Syviä Vesiä, Tummia Tunteita. Vai mitä tuumaatte? En kyllä täysin lue pois tuota kiroustakaan.
  Mutta tulipa tuosta mustasta väristä mieleen, että ehkä se kertoo henkilön olevan sillä hetkellä keskittynyt johonkin muuhun kuin yleisesti elämää pirskahtelevan iloisesti ajattelemaan. Musta voisi siis kuvastaa pelkästään Syviä Vesiä, Tummia Tunteita. Vai mitä tuumaatte? En kyllä täysin lue pois tuota kiroustakaan. 

Koalani kirjoitti:Mun tarkoitus ei ollut tietenkään provosoida sua eikä mitään semmoista, mä puhuin yleiseisesti käyttämällä sun kokemuksia, eli mä annoin joitakin mahdollisia selityksiä niihin. Mun selitykset perustuvat mun kokemuksiin negatiivisten entiteettien kanssa, ei reikin kanssa. Mutta mulla on ollut useita tapauksia, joissa reikihoitajat imi asiakkaiden negatiivista energiaa tai itsellä oli semmoista, siksi mä manitsin sitä. Mut jos sä tunsit sitä henkilökohtaisena hyökkäyksenä mä pyydän anteeksi, kun en esittänyt asiaa hienovaraisemmin!
Mä oon ihan samaa mieltä, ettei pahat teot ainoastaan aiheuta toisille pahanvointia, vaan pahat ajatukset ja tunteetkin, ja meidän on oppia hillitä niitäkin.
Ehdotus, et mun opas voisi tarkista, onks sulla jokin ongelma oli vain siksi, et mä käsitin väärin sun kommenttia kirouksista, toisin sanoen mä käsitin, et sulla oli jokin vastaavanlainen ongelma. Hyvä ettei oo!
 niin elämä on minulle niin paljon pyhä asia, että ryhtyessäni hoitamaan ihan ketä vain, keskityn kyllä todella hänen korkeimmaksi parhaakseen. Eikä se ole minulle vain sanoja vaan se tulee sydämestä. Se on kuin tila, johon astun. En ole mikään hoitaja, en pidä itseäni hoitajana tai parantajana. Enkä ole.
  niin elämä on minulle niin paljon pyhä asia, että ryhtyessäni hoitamaan ihan ketä vain, keskityn kyllä todella hänen korkeimmaksi parhaakseen. Eikä se ole minulle vain sanoja vaan se tulee sydämestä. Se on kuin tila, johon astun. En ole mikään hoitaja, en pidä itseäni hoitajana tai parantajana. Enkä ole. 

Palaa sivulle “Parapsykologia”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa