WM_ kirjoitti:Toinen on kristitty ja toinen ei.
Kaaosjumala kirjoitti:WM_ kirjoitti:Toinen on kristitty ja toinen ei.
Onko toinen sitten jossain muussa uskossa? Uskovathan muslimit ja juutalaisetkin enkeleihin. Vai onko ihan ateisti?
Ja oliko siihen jotain kummempaa syytä miksi he uskovat että ne olivat enkeleitä? Vai tuliko se vain ensin mieleen?
Verninia kirjoitti:Onko irlantilaisen Lorna Byrnen enkeliaiheiset kirjat "Enkeleitä hiuksissani" tai "Portaat taivaaseen" nostettu tässä ketjussa jo esille? Törmäsin itse näihin kirjoihin syksyllä ja sain paljon ajateltavaa!
Mun oma suhde enkeleihin on vaihteleva. Lapsena ja teininä uskoin, mutta kun vähän kasvoin pidin sitä lapsuudenuskona ja kauniina kuvitelmana. Ehkä ne lapsuuden kuvitelmat oli aika ruususisia, mutta vuosien jälkeen olen taas alkanut ajatella, että enkeleitä on. Monet sivuutetut jutut on käyny järkeen ja tullut ymmärrys siihen, että tällä matkalla on suojelijoita!
Tänä keväänä olin taas suuren kokeen edessä. Olin valmistautunut hyvin, mutta mua jännitti hulluna ja mietin miten ihmeessä saan itteni kasassa sen raadin eteen. Ajattelin, että en ainakaan häviä, jos pyydän apua. Pyysin omalta suojelusenkeliltäni valoa ja Arkkienkeli Mikaelia vierelleni. Kun kävelin kynnyksen yli, mun kehoon humahti tunne, etten todellakaan ole yksin. Olin täysin varma siitä mitä teen ja kaikki pelko oli poissa. Hymyilin tuomaristolle ja ajattelin, että näkisipä joku noista kuinka suuri enkelijoukko seisoo takanani toivomassa minulle pelkkää hyvää.
Toinen kokemus keväältä oli tuuliselta rannalta kalliokiviltä, kun sain kuulla uutisia, joita olin osannut odottaa, mutta eihän sellaisiin mullistaviin tietoihin pysty mitenkään ennakkoon valmistautumaan. Sanat kulki kehoni läpi, ja tuli tunne, että jalat menee alta siinä kalliolla, etten pysty pitämään itseäni pystyssä.
Samalla tuli tunne, että joku valuttaa puhdasta voimaa ja valoa minun kehooni niin että kykenen kuuntelemaan sen, mitä toisella ihmisellä on vielä sanottavanaan. Ihan hullu tunne. Olen ihan varma, ettei se voima tullut minusta, vaan joku valutti sitä minun kehooni.
Palaa sivulle “Parapsykologia”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa