).
 ). Noh, aina ei voi saada mitä haluaa.
 Noh, aina ei voi saada mitä haluaa. 
 Yhen kerran luulin, että se on ihan totta, mutta se oli unta ja pystyin hallitsemaan itseni siinäkin.
  Yhen kerran luulin, että se on ihan totta, mutta se oli unta ja pystyin hallitsemaan itseni siinäkin. 

joni kirjoitti:Mahtaisiko kukaan kertoa miten hän luci uneen pääsi eli tavallaan ohjeet
 Kerran kävin yhdessä unessani Egyptissä ja sen jälkeen pelastin itse Julius Caesarin Brutuksen kynsistä. Julius tuosta mielissään teki minusta kleopatran. ;D Mitenköhän tuonkin sain aikaan.
 Kerran kävin yhdessä unessani Egyptissä ja sen jälkeen pelastin itse Julius Caesarin Brutuksen kynsistä. Julius tuosta mielissään teki minusta kleopatran. ;D Mitenköhän tuonkin sain aikaan.  
 Yhdessä lähdin lentelemään lohikäärmeellä. Joo tuo unipäiväkirja on hyvä, sen kautta itsekin aloin useammin muistamaan uniani ja saamana lucideja. Minulla lucideihin liittyy yleensä valeherääminen, eli ennen lucidia olen nähnyt unia joissa muka herään unesta siitä paikasta jossa oikesastikin nukun ja ympäristö näyttää ihan normaalilta eikä uniympäristöltä. Joskus heräsin koko ajan vain uudestaan unessa enkä meinannut ollenkaan oikeasti herätä, oli jotenkin karmivaa
 Yhdessä lähdin lentelemään lohikäärmeellä. Joo tuo unipäiväkirja on hyvä, sen kautta itsekin aloin useammin muistamaan uniani ja saamana lucideja. Minulla lucideihin liittyy yleensä valeherääminen, eli ennen lucidia olen nähnyt unia joissa muka herään unesta siitä paikasta jossa oikesastikin nukun ja ympäristö näyttää ihan normaalilta eikä uniympäristöltä. Joskus heräsin koko ajan vain uudestaan unessa enkä meinannut ollenkaan oikeasti herätä, oli jotenkin karmivaa  Ja varsinkin jos tiesi jonkun henkilön lähteneen jo töihin mutta valeheräämisessä tuo henkilö tuli minulle juttelemaan niin tiesi ettei se oikeasti ollut se
 Ja varsinkin jos tiesi jonkun henkilön lähteneen jo töihin mutta valeheräämisessä tuo henkilö tuli minulle juttelemaan niin tiesi ettei se oikeasti ollut se 
 ..
 ..
 En kyllä mitään maailmoja ole pystynyt luomaan, mutta kyllä siinä tapahtumiin on pystynyt vaikuttamaan ja on muuttunut jopa uhkarohkeaksikin. Se on jäänyt mieleen, kun olin koulunpenkillä ja yks kaks hokasin, että tämähän on unta. Lähdin koulusta ja lähdin tekemään kaikkea kivaa
 En kyllä mitään maailmoja ole pystynyt luomaan, mutta kyllä siinä tapahtumiin on pystynyt vaikuttamaan ja on muuttunut jopa uhkarohkeaksikin. Se on jäänyt mieleen, kun olin koulunpenkillä ja yks kaks hokasin, että tämähän on unta. Lähdin koulusta ja lähdin tekemään kaikkea kivaa  Viettämään vapaata elämää ja tekemään sellaista, mitä ei oikeassa elämässä saisi. : p Onhan noita nähnyt ja unista parhaimpia.
 Viettämään vapaata elämää ja tekemään sellaista, mitä ei oikeassa elämässä saisi. : p Onhan noita nähnyt ja unista parhaimpia.
WM_ kirjoitti:Näitä tuli aikoinaan yritettyä todella paljon! Yritän aloittaa uudestaan sillä aika niukkoihin lukemiin unet ovat jääneet. Todella upea "harrastus"!
Jos nyt en ekana iltana bännejä tästä saisi, mutta mainostaisin Höyhensaaria! Suomen kattavimmat selkouni sivustot + lucidwiki
Palaa sivulle “Henkiset asiat”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa