ridikulous kirjoitti:Ehkä itseä ei niinkään raivostuta itse juominen, vaan se, että sillä pitää kehuskella ja naureskella että "hehheh, tulipa taas vedettyä semmoset perseet ettei mitään rajaa. Ja ens viikolla mennään laivalle ryyppäämään, eipähän varmaan muista jälkeenpäin mitään mutta hauskaa on takuulla!" Asenteessa jotain pahasti pielessä.
Joo se on vitun ärsyttävää kun porukka kehuskelee että paljonko tuli juotuu, egokikkeli kasvaa. Eipä sitä nykyään kuule kun nuorempien suusta. Nykyään aina kiroo kun tuli vedettyy hirveet koomat, tytöt tykkää känniääliöstä.Vic Rattlehead kirjoitti:ridikulous kirjoitti:Ehkä itseä ei niinkään raivostuta itse juominen, vaan se, että sillä pitää kehuskella ja naureskella että "hehheh, tulipa taas vedettyä semmoset perseet ettei mitään rajaa. Ja ens viikolla mennään laivalle ryyppäämään, eipähän varmaan muista jälkeenpäin mitään mutta hauskaa on takuulla!" Asenteessa jotain pahasti pielessä.
Oon täysin samaa mieltä. Kyllähän se alkoholi on kivaa, mutta mua ärsyttää just nimenomaan nuo kehuskelut mitä esim. amiksessa kuulee lähes joka päivä. Lieneekö se jotain helvetin aikuistumisrituaalia vai mitä, mutta mä vaan juon ja en sitten puhu siitä koko seuraavaa päivää, että kuinka kivaa oli.
Univelka kirjoitti:Joo se on vitun ärsyttävää kun porukka kehuskelee että paljonko tuli juotuu, egokikkeli kasvaa. Eipä sitä nykyään kuule kun nuorempien suusta. Nykyään aina kiroo kun tuli vedettyy hirveet koomat, tytöt tykkää känniääliöstä.
Tunhhu kirjoitti:sehän kuuluu vaan suomalaiseen perusmentaliteettiin nauttia kännistä ja puhua siitä kuinka kivaa se on
ridikulous kirjoitti:Tunhhu kirjoitti:sehän kuuluu vaan suomalaiseen perusmentaliteettiin nauttia kännistä ja puhua siitä kuinka kivaa se on
En tiedä kuinka tosissasi tuon heitit, joten elä ota itseesi tätä Tuokin on niin hemmetin ärsyttävää kun vielä nykyäänkin ajatellaan suomalaisen yleisesti olevan juro perusjuntti, joka avautuu vain alkoholin avulla Eiköhän olis jo aika päivittää suomalaisen yleiskuva nykyaikaiseksi.
Palaa sivulle “Henkiset asiat”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailija