Jugger kirjoitti:Anteeksi oma moka Hei olisko kellään mitään hyvää linkkiä jossa esiteltäis noit eri alien "lajeja" ku eikös kaikki oo vähä erilajeja ja eri nimiäkin niillä?
Puhun nyt tässä aika suoraan, joten...
Alienlajejahan on aika monta. Kuulema niitä vierailee/ on meidän maapallolla 88 lajia.
Näistä ainakin olen kuullut:
1. "Harmaat" pienet olennot
2. Pitkät "harmaat" olennot (Yleensä pienien harmaiden johtajia)
3. Liskomaiset olennot
4. Valo-olennot
5. Karvaiset olennot
6. Ihmisten näköiset olennot
No kerrompa tässä siitä harmaasta olentolajista sillä tavalla, MITÄ ITSE OLEN KUULLUT SIITÄ .
HARMAAT PIENET OLENNOT
Elikkäs noi harmaat pienet olennothan on just niitä, mistä aina kerrotaankin eniten kaikissa abduktiotapauksissakin. Niillä on kuulema kuolemassa sosiaalinen elämä/tunnepuoli niin korkean tekniikan myötä, niin sen takia kuulema kaappaavat ihmisiä kokeisiinsa ja risteytysjuttuihinsa. Käyttäytyvät kuulema kylmästi usein ihmisiä kohtaan, vaikka ei olisi tarkoitus tuottaa tuskaa, mutta he tutkivat ihmisen anatomiaa ja ihmisten tunne-elämää.
Puhekielenä on yleensä telepatia, tai heidän oma kielensä, joka näyttää kirjoitettuna vähän samanlaiselta kuulema kuin hieroglyfit tai vaikkapa kiina tai japani.
Tuntomerkit yleensä: Isot mustat mantelinmuotoiset/kissansilmän muotoiset simät. Saman kokoiset noin kuin hevosella, kenties vähän isommat. Iso pää, n. 4 kertaa ihmisen pään kokoinen, sitä myöten myös älykkyysosamäärä on korkeampi (n. 200 tai jotain). Harmaa/ruskehtava iho, joka saattaa haiskahtaa rikille. Pitkät yli polvien ulottuvat kädet joissa on 3-5 pitkää sormea. Joissain tapauksissa ihopoimu sormien välillä (Huom. esimerkiksi Roswellin tapauksessa).
Harmaita olentoja käytetään yleensä avaruusolentoihin/UFOihin liittyvissä elokuvissa/sarjoissa esim. X-Files, Kolmannen Asteen Yhteys, jne.. Jotkut sanovat että harmaat olennot olisivat pahoja, en sitten tiiä..