Ensin 2 päivä elokuuta Ankkarockiin (lauantai päivä) ja sitten Nosturiin 29.8.08 katsomaan Ensiferumia \,,/
  Ensin 2 päivä elokuuta Ankkarockiin (lauantai päivä) ja sitten Nosturiin 29.8.08 katsomaan Ensiferumia \,,/ Amorphis oli ihana <3 Sitten Scorpions on minulle tärkeä ja enpä ole ikinä päästänyt kyyneltäkään kenenkään keikalla, mutta pientä tuli Still loving youssa O_O Kaikkea sitä, mutta se on tärkeä kappale ollut minulle pitkään, ja laulajan ääni ei ole muuttunut mihinkään. Sonata Arctica oli loistava. Aivan ihana bändi ja on se Toni Kakko jännä tyyppi ja hyvä esiintyjä =) Meni rumpukapula sivu suun xD Sebastian Bach oli hyvä ja Ilta-sanomat haukkui häntä turvonneeksi
 Amorphis oli ihana <3 Sitten Scorpions on minulle tärkeä ja enpä ole ikinä päästänyt kyyneltäkään kenenkään keikalla, mutta pientä tuli Still loving youssa O_O Kaikkea sitä, mutta se on tärkeä kappale ollut minulle pitkään, ja laulajan ääni ei ole muuttunut mihinkään. Sonata Arctica oli loistava. Aivan ihana bändi ja on se Toni Kakko jännä tyyppi ja hyvä esiintyjä =) Meni rumpukapula sivu suun xD Sebastian Bach oli hyvä ja Ilta-sanomat haukkui häntä turvonneeksi  Mittää, ku miehekäs oli minusta vain ^^ Muita hyviä: Testament, Stone, Biablo, Mokoma ja Whitesnake. Jotain muita kyllä meni vähän sivusilmällä.
 Mittää, ku miehekäs oli minusta vain ^^ Muita hyviä: Testament, Stone, Biablo, Mokoma ja Whitesnake. Jotain muita kyllä meni vähän sivusilmällä.
Ninyo kirjoitti:Tulihan sitä käytyä Räntämetallissa, Kouvolassa. Jos oikein muistan se järjestettiin -05 vuonna. Turmion Kätilöitä kävin silloin katsomassa. Oli muuten hyvä show!

Temesseus kirjoitti:Eipä ole käyty festareilla.
Tuskassa olisi ollut tänä vuonna Slayer, mutta kun pääsin kattomaan Iron Maidenia niin ei paljoa harmittanut

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa