Itse aika kehnosti saa transsi tilaa, että lukeemiseenkin täytyy keskittyä paljon ja siksi en kyllä paljon luekaan

Ehkä sitä miettii, kun kamalasti sivuja. Noh, riippuu kirjasta. Mutta kuitenkin huonosti menen, että pitäisi keskittyä pää punaisena. En mene telkkaria katsoessa... enkä tutuilla paikoilla kävellessäni...
Mutta.
Tanssia olen harrastanut kymmenen vuotta ja sitä teen transsissa. Olen muissa maailmoissa ja poissa todellisuudelta. Se on todellisuuden pakoiluani ja olenkin sanonut ja todennut itsellenikin monta kertaa, että en pystyisi elämään ilman tanssia. Ja olen tanssinut joskus helposti neljä tuntia

Ja on terkkarit ja lääkärit sanoneet joskus noista liikunnan aiheuttamista ongelmista, että vähentäisin tanssia

Pyh. Nyt ollut kamalasti pohje ongelmia, ne eivät veny yhtään, ovat kivikovat ja helppo kävellä varpaillaan, mutta tanssiessa ei huomaa

Ja nilkkoja reväytellyt ja tanssahdellut kainalosauvojen kanssa. Kaikkea sitä.
Ja toinen asia, jossa menen transsiin on kirjoittaminen. Aloitan illalla ja huomaan kirjoittelun jälkeen, että kappas vain... kello on kuusi aamulla. Juon siinä välissä vaikka teetä, jos älyän ja muistan ottaa, mutta aika menee kamalan nopeasti kun noita tarinoita kirjoittelee

yli 400 sivuisia juttuja löytyy ja yksi 500 sivuinen ja nyttenkin ollut paljon uusia juttuja, että hulluksi menee mistä kirjoittaa ja kirjoittaa sitä sun tätä. Tuohonkin kirjoittamiseen on mentävä transsi tilaan ja mentävä maailmaan mukaan. Näin on.
Eli, kun vaivun mielikuvituksiin, niin menen transsiin

Ajan taju häviää, oman kropankin mm. kunnon laatukin häviää, ei muista syödä, ei juoda... ja pitää muistaa nukkuakin

Ja nyttenkin kello on kolme yöllä = D