Riikervo kirjoitti:Kerran ollessani kaverini ja hänen vanhempiensa kanssa heidän kesämökillään, näin unta kaverini silloisesta poikakaverista. Aamulla herätessäni kaverini isä asteli makuuhuoneesta ja sanoi minulle ilkikurisella äänellä, että olin puhunut unissani. Ei sitten sen tarkemmin kertonut, että mitä olin puhunut.

Anti-Gravity kirjoitti:Huh
Millanen uni se sitte oli ku piti niin ilkikurisesti tulla sanomaan?

(kissat sitten lähtivät mielummin ikkunanlaudalle loukkaantuneen oloisena..)
 (kissat sitten lähtivät mielummin ikkunanlaudalle loukkaantuneen oloisena..) 

mutta sen oli jotain tyyliin, että mihis olit menossa? Ja minä vastaillut jotain yksinkertaisesti: Mitä? Mihin? Ja peitto oli ollut korvillani : D
 mutta sen oli jotain tyyliin, että mihis olit menossa? Ja minä vastaillut jotain yksinkertaisesti: Mitä? Mihin? Ja peitto oli ollut korvillani : D Kesken unissakävelyn heräsin, kun olin kiinni lakanassa ja menin nolona takaisin nukkumaan, sillä vanhempien huone oli vieressä ja isä tuli katsomaan mitä ihmettä hommailin keskellä yötä.
 Kesken unissakävelyn heräsin, kun olin kiinni lakanassa ja menin nolona takaisin nukkumaan, sillä vanhempien huone oli vieressä ja isä tuli katsomaan mitä ihmettä hommailin keskellä yötä. Muistelen, että olisin ottanut keittiöllä sakset ja näin unta hiusten leikkuusta. Kamala. Mutta olin jotenkin estänyt sen ja mennyt takaisin nukkumaan. JOS joskus leikkaisin hiukset unissani, hyppään parvekkeelta alas. En kestäisi jos menettäisin metrin pituiset kutrini, joiden kanssa olen elänyt koko elämäni. Mutta yritän olla pahemmin ajattelematta asiaa yöllä, etten tekisi niin. Kyllähän äiti lohdutti, että toivottavasti en tekisi sitä yöllä
 Muistelen, että olisin ottanut keittiöllä sakset ja näin unta hiusten leikkuusta. Kamala. Mutta olin jotenkin estänyt sen ja mennyt takaisin nukkumaan. JOS joskus leikkaisin hiukset unissani, hyppään parvekkeelta alas. En kestäisi jos menettäisin metrin pituiset kutrini, joiden kanssa olen elänyt koko elämäni. Mutta yritän olla pahemmin ajattelematta asiaa yöllä, etten tekisi niin. Kyllähän äiti lohdutti, että toivottavasti en tekisi sitä yöllä   Minä en kestäisi sitä.
 Minä en kestäisi sitä. Eräästä heistä näinkin erikoista unta. Ne unet eivät alkaneet heti ja sitä kesti jotain kolme kuukautta. Näin, kun hän tuli aina luokseni yöllä ja vei minua eräisiin paikkoihin, mistä nyt en kerro. Ja muistan aina olleeni huoneessani tai siinä paikassa, jossa nukuin. Hän tuli niinkö luokseni unissa. Noista nyt en kerro sen enempää, kun kuulostaa niin mielipuolisilta ja kenellekään en ole puhunut
 Eräästä heistä näinkin erikoista unta. Ne unet eivät alkaneet heti ja sitä kesti jotain kolme kuukautta. Näin, kun hän tuli aina luokseni yöllä ja vei minua eräisiin paikkoihin, mistä nyt en kerro. Ja muistan aina olleeni huoneessani tai siinä paikassa, jossa nukuin. Hän tuli niinkö luokseni unissa. Noista nyt en kerro sen enempää, kun kuulostaa niin mielipuolisilta ja kenellekään en ole puhunut   Isäni kertoi nähneensä joskus yöllä, kun hänen tätinsä oli tullut yöllä hänen uneensa ja kätellyt ja hyvästellyt. Sitten seuraavan päivänä isä oli kuullut, että hänen tätinsä oli todellakin kuollut ja samoihin aikoihin, kun hän sen unen näki. Kaikkea sitä.
 Isäni kertoi nähneensä joskus yöllä, kun hänen tätinsä oli tullut yöllä hänen uneensa ja kätellyt ja hyvästellyt. Sitten seuraavan päivänä isä oli kuullut, että hänen tätinsä oli todellakin kuollut ja samoihin aikoihin, kun hän sen unen näki. Kaikkea sitä.
 Ties mitä sekin hävytön on oikeasti nähnyt..
 Ties mitä sekin hävytön on oikeasti nähnyt..

Sisko säikähti ja otti sytkärin pois, ja heräsin. Vähän naurettiin jälkeenpäin.
 Sisko säikähti ja otti sytkärin pois, ja heräsin. Vähän naurettiin jälkeenpäin.   

Gitarre kirjoitti:voikohan eläimet kävellä unissaan
 V*ttua ja saa*anaa oli siis tullut aika paljon.
 V*ttua ja saa*anaa oli siis tullut aika paljon. 

Meikä epäonnen ilmentymä: Aina jokin osuu mun kaaliin.
 Meikä epäonnen ilmentymä: Aina jokin osuu mun kaaliin. toivottavasti en oo huudellu vaa mitää sopimatonta
 toivottavasti en oo huudellu vaa mitää sopimatonta 
Palaa sivulle “Henkiset asiat”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa