(mutta lapsi ei tätä tiennyt..)
ja toinen tapaus oli kun hän kommentoi että mitä tuo kuuro mies seisoo meidän ikkunan takana 3kerros kyseessä oli.. ja siskon miehen kuuro ukki (tätäkään lapsi ei tiennyt).
sitten itse kuulin aina vaeltelua askeleita huoneessani kun viellä kotona asuin (kyseessä oli kyllä hyväntahtoinen tapaus
 ) minulla oli punakorva kilppari siihen aikaan ja se tunnisti minut aina ja ei pakoillut altaassaan mutta sitten illalla valot päällä ja tuttu tepsuttelu alkoi kuulua ja nostin katseen ja tepsuttelu jatkui altaan viereen ja kilppari sai hirveet sävärit meni muutaman kierroksen akvan ympäri ja rauhoittui..
 ) minulla oli punakorva kilppari siihen aikaan ja se tunnisti minut aina ja ei pakoillut altaassaan mutta sitten illalla valot päällä ja tuttu tepsuttelu alkoi kuulua ja nostin katseen ja tepsuttelu jatkui altaan viereen ja kilppari sai hirveet sävärit meni muutaman kierroksen akvan ympäri ja rauhoittui..  itse istuin sängylläni kauempana akvasta.
  itse istuin sängylläni kauempana akvasta.kumpikin tapauksista oli kuollut tuolloin mummo ja ukki.. ja lapsi oli noin 1,5-2v kumminkin että puhui ja ymmärsi asioita

ehkä kenties pieni lapsi tai jtn vastaava mutta jokatapauksessa onneks en asu siellä enää.
  ehkä kenties pieni lapsi tai jtn vastaava mutta jokatapauksessa onneks en asu siellä enää.

.tällä mummolla oli vasta kuollut koira, joka myös ilmestyi hänelle säännöllisesti.
 .tällä mummolla oli vasta kuollut koira, joka myös ilmestyi hänelle säännöllisesti.
 mummoni oli kastelemassa kukkia puutarhassan siinä menee tie vierestä no mun vaaripuoli  oli sairaalassa sillä oli syöpä sillon sekä rakas kissa kadonnut no sitten kun se kasteli niitä kukkia siitä ohi meni joku vanha mies ja se vaan totes että: "Kaksi Menee Yksi jää" tuon jälkeen vaaripuoli kuoli syöpään ja kissa katosi jonnekkin
  mummoni oli kastelemassa kukkia puutarhassan siinä menee tie vierestä no mun vaaripuoli  oli sairaalassa sillä oli syöpä sillon sekä rakas kissa kadonnut no sitten kun se kasteli niitä kukkia siitä ohi meni joku vanha mies ja se vaan totes että: "Kaksi Menee Yksi jää" tuon jälkeen vaaripuoli kuoli syöpään ja kissa katosi jonnekkin