ParanormaaliBlogi.net on Suomen seuratuin rajatiedon media. Olemme uutisoineet paranormaaleista ja muista oudoista ilmiöistä vuodesta 2007 lähtien.
- 2012 – maailmanloppu – uuden ajan alku (36)
- aaveet, kummitukset ja kummittelu (194)
- abductiot (32)
- aikamatkustus (9)
- alienit / avaruusolennot (309)
- artikkelit (849)
- arvostelut ja esittelyt (26)
- automaattikirjoitus (4)
- biologia (7)
- chi ja psykokinesia (28)
- dokumentit ja esitelmät (231)
- elokuvat (16)
- enkelit ja demonit (37)
- ennustaminen (34)
- EVP (16)
- gallupit ja kyselyt (31)
- haastattelut (81)
- henkilöt (59)
- henkiparantaminen (7)
- hirviöt ja otukset (72)
- ihmeet (40)
- ilmoitusasiaa (108)
- implantit (6)
- karjan silvonta (8)
- kaukokatselu (6)
- kilpailut (18)
- Kirjat (1)
- kokemukset (88)
- kokoelmat (41)
- kuvat (152)
- levitointi (6)
- linkkejä (111)
- maailman ihmeet (96)
- meediot (17)
- mielenhallinta (36)
- muut (133)
- nettisivujen esittely (24)
- noituus (11)
- okkultismi (11)
- oudot ilmiöt (45)
- päivän piristys (82)
- paranormaali blogi tiedottaa (175)
- parapsykologia (36)
- rajatieto (29)
- ruumiista irtautuminen (30)
- salaliitot (84)
- seurat (8)
- shamanismi (7)
- suosittelemme (277)
- taikuus (26)
- tapahtumat (53)
- telepatia (30)
- tiede ja teknologia (246)
- todisteet ja tutkimukset (148)
- tontut, maahiset ym. (8)
- tv-sarjat (47)
- UFOt (491)
- ulottuvuudet (18)
- uudelleensyntyminen (12)
- videot (957)
- viljapeltokuviot (60)
- vlogi (19)
- Amelie & Toni: 👽 Viestisi avaruusolennoille
- Testimies: Webinaari Transformaation ajasta torstaina 24.10 klo 18
- Wespa: Plejadilaista elämää Taygetan tähtijärjestelmässä
- Siivu: Rauni-Leena Luukanen-Kilden Jyväskylän luento vuodelta 2012
- Arska: Plejadilaista elämää Taygetan tähtijärjestelmässä
- Arska: Plejadilaista elämää Taygetan tähtijärjestelmässä
- Bodyact: 👽 Viestisi avaruusolennoille
- Arska: Maailman ihmeellisimpiä muinaisjäännöksiä – Osa 1
Arska:
Kolumbiassa Medellin kaupungissa näköjään paljon tunnistamattomia objekti havaintoja, video ja kuvatallenteilla on useita silminnäkijöitä. Mielestäni nuo kiekkomaiset lentävä lautanen kuva ja videotallenteet ovat aika vakuuttavia todisteita siitä että emme ole todellakaan yksin.
Lentäjä pilotin kuvaama video pallomaisesta objektista pilvien yläpuolella on myös hyvä todiste vieraan älyn ohjauksessa olevasta kohteesta lähellä lentokonetta. Etelä-Amerikassa yleisesti on kaiketi jonkinlainen UFO – aalto menossa parasta aikaa. Mielenkiintoisia videoita nuo kaikki ja joissakin on mahdollisuus muuttaa selostuksen teksti Suomi kielelle.
Kommentoitu artikkeliin: Massahavaintoja Kolumbiassa
Tiedemiesten mukaan ihmis-DNA sisältää merkkejä avaruusolennoista
Kaksi kazakstanilaista tiedemiestä kertovat, että ihmis-DNA sisältää merkkejä siitä, että meidän on mahdollisesti tehtailtu avaruusolentojen toimesta. Epäilys perustuu DNA:n sisältämään matemaattiseen viestiin, jota ei voi selittää normaalilla biologisella Darwinin evoluutioteorialla.
Fyysikko Vladimir I. shCherbakin ja astrobiologi Maxim A. Makukovin mukaan ihmisrotu on mahdollisesti voitu istuttaa maapallolle kauan aikaa sitten.
Lisätietoa löydöstä alla olevalla videolla.
Kaksikko on julkaissut myös tieteellisen tutkimuksen tästä DNA:sta löytyvästä matemaattisesta koodista.
Lähteet: news.discovery.com, huffingtonpost.com
46 kommenttia aiheeseen: Tiedemiesten mukaan ihmis-DNA sisältää merkkejä avaruusolennoista
Vastaa Peruuta vastaus
Hei arvoisa Parablogin seuraaja,
Tämä sivusto toimii yksityisesti, täysin ilman ulkopuolista vaikutusta.
Sivuston toimintaa ja ylläpitokuluja (domaini, sivustotila) voit tukea lahjoittamalla haluamasi summan.
Olemme osa Suomen Galaktista Liittoa.
Voit tukea toimintaamme lahjoittamalla (PayPal ja pankkikortit)
Tai tilisiirrolla suoraan tilillemme.
Lahjoitustili:
Vesa Äijälä
FI98 5280 0020 0103 93
Kirjoita viestikenttään viestiksi: lahjoitus
Mainosyhteistyössä, otathan yhteyttä sähköpostilla: info.paranormaaliblogi(ät)gmail.com
- Webinaari Transformaation ajasta torstaina 24.10 klo 18
- Plejadilaista elämää Taygetan tähtijärjestelmässä
- UFO-dokumenttimies Juhan Af Grann on kuollut
- E.T. Uutiset: Pallomaisia UFOja (Taygeta) – Ampuiko Venäjä yhden alas?
- Mitä Kosmisesti Merkittävää on Tapahtunut Lähivuosina Maailmalla
- Aurinko aktivoitui, kuten ennustettiin
- Tuleva Auringonpurkaus – Mitä on meneillään? (Planetaarinen Tilanneraportti 20.09.2022)
- UFO-kokoontuminen Kämmenniemessä 23-24.9.2022
- Plejadilaisten herätysviesti Valon Perheelle (Teksti ja video)
- Ensikontakti – Koska avaruusystävät laskeutuvat?
- Auricmedia
- Disclosure Project
- Eksopolitiikka
- Elokuvafaneille
- Exouutiset
- Faktat.com – Hauskoja ja mielenkiintoisia faktoja
- FBI:n UFO-arkisto
- Ghost Investigations Finland
- Henkimaailma
- Ilmaiset äänikirjat
- Kissarodut
- Koirarodut
- KummaJuttu!
- latest-ufos.com
- Mielisota
- Mysteerien Maailma
- Orgonisaatio
- OSIT
- Parapsykologia
- Pleikkarin pelaajille
- Salatieto
- Suomen Galaktinen Liitto
- Suomen Ufotutkijat ry
- Tähtitieto
- Tajunta
- Ultra-lehti
- Urheilukansalle
- Valomedia
- Wespan kanava Tokentubessa
- YhdenLaki
- Above Top Secret
- angelfire/MindBlowing
- Astronomy Picture of the Day
- Britannian Ufoarkistot
- Debunking Skeptics – SCEPCOP
- Henkien Talo
- HS Verkkoliite – Kummitus kävi taloksi
- NWOhavaintoja
- Rajatieto.fi
- s8int.com
- The Anomalist
- UFO Casebook
- Ylen Elävä Arkisto – Rajatieto
- Ylen Elävä Arkisto – Ufot
- Your Ghost Stories
- Youtubelinkki – Rysa5
UFO-kontaktihenkilö Alex Collier on sanonut, että maapallon ihmisten DNA koostuu yhteensä 22:n eri ET-rodun geeneistä. Tästä geneettisestä ainutlaatuisuudesta johtuen hyväntahtoiset ET-rodut pitävät meitä maapallon ihmisiä ”kuninkaallisina”.
Collierin luento 1995, jossa mm. tämä 22:n ET-rodun DNA otetaan puheeksi:
http://www.youtube.com/watch?v=ZegXpXm4bug
Olemme Maapallon syöpä ja tehtävämme on tappaa tämä planeetta.
RÖYH!!!! siinä teillä koodia purettavaksi.
Argumentum ad auctoritatem. Ei mulla muuta
Tuo nyt on ihan wanha juttu. Bhavad Gitassakin puhuttiin ihmisrodun neljästä alullepanijasta, yksi niistä taisi olla Jahve-rotu. Hollywood-propaganda on juurikin ihmisille esitellyt tuon ajatuksen Prometheus-leffassa. Muuten olikin kammottavan surkea leffa. 🙂
Käytännössähän tuo ajatus kuuluu ns. Intelligent design -paradigmaan: Genomimme sisältää viitteitä
älykkäästä suunnittelusta, mutta suunnittelijan identiteetti jää toistaiseksi avoimeksi paremman tiedon puutteessa.
Miksi ajatus evoluutiosta sekä älykkäästä suunnittelusta vaikuttaa jotenkin niin mahdottomalta joillekin? Minun mielestä se on todella hieno ja järkeenkäypä teoria, tosin itse uskon että aivan kaikella on merkitys enkä usko sattumaan tai kaaokseen. 🙂
Viisaat avaruusveljet rakensivat DNA-koodin niin että sen voi laittaa tuhoamaan itsensä, ts. siihen on viritetty itsetuho.
Kokeilupalneetta kun olemme ja olemme hyvää vauhtia tuhoamassa tämän kauniin telluksen ja sen eliöstön, itsetuho saattaa napsahtaa päälle, jos ei ole jo napsahtanut. Ylikansoitus on yksi viesti että olemme väärällä tiellä. Suurin ongelma lienee luonnonvarojen riistäminen älyttömän hyperkulutuksen kiimassa. Eikä käännettä ole näköpiirissä.
”Ylikansoitus on yksi viesti että olemme väärällä tiellä.”
Kontaktihenkilö Alex Collierin mukaan väite maapallon ylikansoituksesta ei pidä paikkaansa. Hänen mukaansa ylikansoitus-väite on Illuminatin sponsoroima valhe, joka palvelee väestönvähennys-agendaa (YK:n Agenda 21).
Andromedalaisten mukaan maapallo kestäisi 11 miljardin kokoisen väestön, jos meillä olisi käytössä se salattu teknologia ja tiede, jonka Illuminati on meiltä pimittänyt leikkiessään jumalaa:
Now, we are being told that there are too many people on the planet. According to the Andromedans, if we didn’t waste out natural resources, the planet could hold a population of 11 billion. What we are actually being told by the propaganda machine is that there are too many people. Now, a planet with 11 billion spiritually-awakened people cannot be controlled. Such a planet would change the harmonic frequency of the planet, the solar system and the galaxy. That vibration would be love, and the bad guys don’t like that. It all starts here. We are being told that there are too many people. It’s a lie.
Our leaders are so corrupt that the systems they have are breaking down. But, these systems are not real, in a sense. Instead of acting responsibly, releasing control and letting people take more self-responsibility, the corrupt leaders in the world want to kill off the population in an attempt to maintain status quo. They want to extinguish 50% of the planetary population so that they can maintain their control. Now, who died and made them God?
http://www.whale.to/b/collier.pdf
Todella hienon ja järkeenkäyvän teorian tukena on lähinnä raamatusta löytyvä maininta siitä, että ihmiset on joku luonut. Ihmiskunnan ylimielisyyden uusi ilmentymä koko älykäs suunnittelu, jolla yritetään pelastaa erityisasemamme muiden eliölajien joukossa.
Ajatus on kyllä hirmuisen kiehtova, mutta kyllä sekin että äärettömän pieni osa maailmankaikkeutta herää tietoiseksi ihan ominpäin on aika jänskä ajatus. Silloin kun alkaa miettiä sellaisia asioita, että koska meihin vaikuttavat samat luonnonlait kuin kaikkeen muuhunkin maailmankaikkeudesssa, voisiko tietoisuus olla myös ilmiö, joka esiintyy jossain muuallakin kuin ihmisissä ja eläimissä. En nyt tarkoita välttämättä kaltaistamme tietoisuutta, mutta jonkinlaista tietoisuutta, joka liittyy mihin tahansa tarpeeksi monimutkaiseen järjestelmään. Jo kymmenen vuotta sitten jotkut esittivät ajatuksen, että esimerkiksi internet saattaa olla jollain tasolla tietoinen olento, jos tietoisuuden määritelmäksi kelpaa valtavan informaatiomäärän kulun optimointi ja ohjaus.
Tieteellinen tutkimuskaan ei ollut näköjään jaossa kuin älykkäästä suunnittelusta jauhavilla nettisivuilla. Ei kovin vakuuttava, enkä aio maksaa sen lukemisesta. Mielenkiintoinen ajatus. Itsekin olen joskus miettinyt Fermin paradoksia siltä kantilta, että maapallo on ollut täällä jo miljardeja vuosia ja me ihmiset vasta muutamia tuhansia. Avaruusmuukalaiset ovat hyvin ehtineet käydä toteamassa että tällä planeetalla ei ole mitään erityisen mielenkiintoista ja ovat jatkaneet matkaansa muualle, tai ehkä me olemme olleet täällä heidän käydessään, eikä täällä ole siltikään ollut mitään erikoisen mielenkiintoista. ”Kattokaa kaverit, noilla apinoilla on housut…”
Tutkijathan ovat alkaneet tutkia sitä, että elämmekö tietokonesimulaatiossa.
http://www.avaruus.fi/index.php?id=4845
Elämme simulaatiossa, se on kyllä totta. 🙂
Jotkut ihmiset vieläkin uskovat, että maapallo on alle 10 000 vuotta vanha…
Jenkeissä näitä ihmisiä on vähän alle puolet heidän väkiluvusta ja näitä samoja ihmisiä riittää muuallakin maailmassa ihan tarpeeksi. En nyt muista, että oliko se karkeasti n. 30% maapallon väestä uskoo planeettamme olevan alle 10 000 vuotta vanha…osa jopa uskovat sen olevan alle 6 000 vuotta vanha.
Repikää siitä ja miettikää sitten mikä ihmisiä vaivaa tällä pallolla…
INGORANCE!
Vai oliko se sittenkin niin, että ihmiset ovat olleet olemassa tuon kyseisen ajan (eikä planeetta). No kuitenkin, se ei muuta asiaa suuntaan eikä toiseen. Absurdi väite!
Pikku hiljaa….pikku hiljaa 🙂
Vielä noin 11 500 – 12 000 vuotta sitten ihmiset olivat kehittyneempiä kuin nyt. Etsivä löytää todisteet. 🙂
missä saisi selville tilanteensa kansallisesti ja veriperimä näyttöisesti oletetaan meille ilmaistavan kysymyksin ainakin Herra itse ilmaisee ryhtyneensä ihmettelee tilannetta ja tämä saattaisi ihmisiä oikenemaan oikeille juurilleen … Herra haastattelee kansalaisa kansoja ja yksilöiden ryhmiä ….
Olen ajatellut tämänsuuntaisesti itsekin, mutta yliopistomaailmassa tällaiset aiheet ovat aikamoinen tabu, ja yleensä aika vaikeita tutkia, koska mitään konkreettista/vedenpitävää ei useinkaan löydy. (yleensä ”hyvä” tieteellinen tutkimus pohjaa aiempaan tieteelliseen tutkimukseen.) Teoretisoida voi, ja sekin voi olla riskiä rahoituksen sun muun kannalta, koska tällaiselle tutkimukselle ei välttämättä siis myönnetä rahoitusta sen arkaluonteisuuden vuoksi ( tutkimus perustuu aina rahoituksiin yliopistojen kaltaisissa tutkimusinstituutioissa). ihan vain näin tiedoksi, kun täällä tuntuu olevan pienestäkin teoriasta väitteitä siihen suuntaan että kaikki olisi aina vedenpitävästi ja absoluuttisesti totta mitä on tutkittu. Kaikki tutkimustulokset kuitenkin riippuvat siitä, kuka suostuu rahoittamaan tutkimusta, tutkijan omista arvoista/tavoitteista taustalla ja siihen, onko aiempaa tutkimusta jota vasten tutkimusta voisi rakentaa.
Mutta tosi hieno juttu, että tällainen teorian kohdalla on nyt rikottu jää. Tuo science direct on todella laajasti käytetty tieteellisten artikkeleiden tietokanta. Ja tuo Icarus, missä tämä tieteellinen tutkimus on julkaistu on myös luonnontieteiden alalla ihan tunnettu tiedejulkaisu. ettei tosiaan ole mitään diipadaata -tutkimusta, jos se noista maailmanlaajuisesti tunnustetuista tietokannoista löytyy. Mutta useinkaan mitään ei tieteessä julisteta totuudeksi, vaikka sitä olisikin paljon tutkittu ja tämähän vasta avaa tutkimusta tästä näkökulmasta. (ottamatta kantaa siihen uskooko tähän vai ei). Eli sitä mä vaan, että ei kannata vielä innostua sen puolesta että maailmassa jotenkin tällainen päätelmä extraterrestial -alkuperästä myönnettäisiin jotenkin faktana, sillä tutkimustietoon perustuvat päätelmät vaativat yleensä monta kymmentä tutkimusta samasta aiheesta ennen kuin uskalletaan mitään suoranaisesti julistaa mihinkään suuntaan. Ja toinen ongelma on tosiaan tämän aihepiirin arkuus, sillä tällainen yleensä leimataan hihhuloinniksi sosiaalisen paineen alla, vaikka moni ajattelisikin laatikon ulkopuolelta. Jooh. vaikeita juttuja, mutta vaikkei tätä tutkimusta olisikaan julkaistu, ei se tarkoittaisi kuitenkaan sitä etteikö tämä voisi olla totta! tämä tietysti vahvistaa sitä todennäköisyyttä entisestään. 🙂 Kiva uutinen!
No tuostahan Airl kertoi jo 1947 Roswellissa. Me olemme aivopestyjä ja amnesiasta kärsiviä kuolemattomia henkiolentoja vankina fyysisessä vankilassa vankilan sisällä eli liha ruumissa tyhminä tällä planeetalla jonka tarkoitus on vain pitää meidät muistamattomina ja hallittavina olentoina joiden sorto jatkuu tänäkin päivänä. Meidän ruumis on yhtiön luoma ja suunnittelema ”kone”. Meidät on suuniteltu.
http://www.alieninterview.org
Nexeon, raamatussa sanotaan, että jumalalle tuhat vuotta on kuin yksi päivä ja genesiksessä mainitaan että maailman luomiseen meni kristittyjen jumalalta kokonaista kuusi päivää. Tästä nokkelimmat teologeista laskivat (1500 luvulla? tästä en ole ollenkaan varma), että maapallon ikä on siis 6000 vuotta ja vaikka kuinka monta vuotta ja vuosisataa kuluisi, maapallon ikä pysyy jämptisti kuudessatuhannessa vuodessa. Todistuksessa on muutama heikko kohta.
DNA:sta löytyviin matemaattisiin koodeihin en ihan yhden tutkimuksen perusteella ala vielä ihan totuutena uskoa. Mutta jos asiaa tutkitaan lisää ja myöhemmissä analyyseissä löytyy sama koodi, sitten voin harkita. Ehkä me olemmekin jonkin kosmisen Monsanton patentoima eliö ja koodi perimässä on ilmoitus tuotesuojauksesta?
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2013041116892054_ul.shtml
En tiedä kuuluuko tämä juttu tänne, mutta kaikki todellisen historian ja Graham Hancokin ystävät katsokaa.
http://www.worldend.info/end-of-the-world/wp-content/uploads/2011/08/ORONTEUS-FINAEUS-MAP.jpg
Mitä sitten näette tuossa kartassa? Etelänavan ilman jääpeitettä. Kyseisen kartan on tehnyt Oronteus Finaeus noin 1500-luvulla ja kyseessä oli siis jäljennös jo nyt tuhoituneista vuosituhansia vanhoista kartoista. Virallisestihan Etelänapa ”löydettiin” vasta noin 1800-luvulla. Laittaa hieman asiat perspektiiviin… Tuo kartta ei ole mikään väärennös vaan todellinen jäljennös!
Se tarkoittaa sitä, että kauan kauan sitten oli olemassa jonkinlainen (korkea)kulttuuri, joka osasi kulkea maapallon ympäri ja tehdä karttoja. Näyttäisi siltä, että kauan sitten todellakin tapahtui massiivinen, jättimäinen tulva. On suorastaan huvittavaa ajatella, että me olisimme ensimmäine ”sivistynyt” kulttuuri täällä maan päällä. Joka kerta ihmiset ovat tuhonneet itsensä tai luontoäiti on näyttänyt voimansa.
Miten tällä kertaa, annammeko aseiden vaiko rakkauden laulaa? On olemassa kaksi tietä, evoluutio rakkauden suurempaan tutkimiseen tai selviytymistaistelu ja takaisin luolamiehen tasolle taantuminen. Jokainen vaikuttaa lopputulokseen, halusi tai ei.
http://www.youtube.com/watch?v=ygWxXphYRos
Tuli tosta kartasta mieleen, että näin jossain dokkarissa, jossa oli peräti 1400-luvulta oleva kartta, jossa oli etelänapa kuvas. Mut en vaa muista mis.
Voihan sitä Ogeli aina yrittää, mutta mikään ei ole ikuista, ei edes ihmiset.
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2013041216895103_ul.shtml
Olet tavallaan oikeassa, mutta se mitä me todella olemme on ikuista. Nimittäin energiamme. 😉
Ogeli
Toki ollaa energiaa, mutta niin on myös puut, kivet, ja ihan kaikki universumissa, joten ollaako me tietoisia asiasta, kun kuolemme 😉
No entäs dinosaurukset? Kukas ne loi? Vai oliko niitäkin sitten olemassa 6000 vuotta sitten? Nimittäin tiede väittää niiden eläneen 146 milj. – 208 milj. vuotta sitten. Jopa jotkut kivet tällä planeetalla ovat laskelmien mukaan miljardeja vuosia vanhoja. Jotenkin mun on henk. koht. vaikea uskoa tämän planeetan olevan vain 6000 vuotta vanha. Sanoit, että ”Jumala loi maailman”. Tarkoitatko, että Jumala loi tämän maailman (planeetan) vaiko koko maailmankaikkeuden (universumin)?.
Taitaa Nexeon, Entity hieman pilkata kristillyyttä kommentillaan, eli ei todellakaan maailma tai planeetta ole 6000 vuotta vanha.
Mutta valitettavasti jotkut uskovat niin, koska ”pyhä” (editoitu ja korruptoitunut) kirja niin sanoo…
Tiedättekö miksi puuttavaa linkkiä ei ole löydetty? Koska sellaista ei ole koskaan ollutkaan!
Ihmisiä oli myös olemassa dinosaurusten aikaan. Maan akselin kallistuminen toiseen suuntaan aiheutti sen, että suurin osa dinosauruksista kuoli aikoinaan sukupuuttoon. Maan akseli on itse asiassa monta kertaa vaihtanut paikkaansa ja viimeks se on tehnyt niin vuosituhansia sitten. Lämpötilat muuttuvat silloin hetkessä.
Ihmiset eivät olisi näin pitkällä kehityksessään ilman ulkopuolista geenimanipulaatiota, mutta ongelma on vaan siinä, että meidän löytämämme ja keksimämme keksinnöt ovat aina ollet käytössä sodissa sen sijaan, että niitä käyttäisiin hyvään. Se on ongelman ydin tämänkin lajin kanssa.
http://angelicview.wordpress.com/2013/02/06/keepers-of-the-garden-iv/
Ogeli: Ihmiset on jotain puol miljoonaa vuotta vanha rotu maapallol, mutta alieneiden toimesta. Mutta tosin, meidän luojat on miljoonien vuosien vanha rotu, jotka näyttävät lähestulkoon samoilta kun me, koska saimme heiltä geenimme.
Aivan, tämä universumi on täynnä ihmisen näköisiä rotuja. Suurin osa heistä on huomattavasti meitä kehittyneempiä ja he ovat olleet ”luojamme”. 🙂
Tarkoituksenani ei ole pilkata mitään uskontoa vaan enemmänkin ihmisiä, jotka tuntuvat ajattelevan hieman hassusti (omasta mielestäni). Siis jotenkin tuntuu, että kristilliset on joko:
A. Sokeita
B. kuuroja
C. Todella suppeakatseisia
ja viimein D. Lukevat pyhää raamattuaan aivan liian sanatarkasti ja kirjainmellisesti.
Raamatussa on paljon hyvää tekstiä, mutta kristilliset vääntävät senkin ihan mutkaksi. Oma näkemykseni uskontoja kohtaan on se, että sen sijaan, että valitsee yhden uskonnon jota uskoa melkein sokeasti, pitäisi tarkastella useita uskontoja ja niiden yhteneväisyyksiä (ja tässäkin pätee sama, että ei pidä olla liian sanatarkka ja lukea ja ymmärtää aivan kaikkea kirjainmellisesti). Joskus jopa täysin vastakkaisetkin uskonnot puhuvat metaforisesti samasta asiasta, erona vain ilmaisutapa. Nykyihminen ajattelee ja tarkastelee asioita aivan eri tavalla kuin kuin esim. 100 vuotta sitten, joka on hyvin lyhyt aika. No miettikääs kuinka suuri ero oli sitten satoja ja/tai tuhansia vuosia sitten. Tuollaisia vanhoja tekstejä on hankala ymmärtää jos koittaa lukea ja ymmärtää niitä tämänhetkisen ajattelukykymme mukaan. Lisäksi soppaan kun vielä sekoitetaan useiden ihmisten eri tulkinnat samasta tekstistä, saadaan sellainen kiisseli aikaiseksi, että huhhuh.
Tiedätte varmaan kuinka hankala voi olla nykyihmisen selittää asiaa toiselle nykyihmiselle niin, että hän ymmärtäisi asian 100% samalla tavalla kuin sinäkin. Joskus jokin asia voi olla omassa päässä aivan kristallin selkeä, mutta sen saaminen yhtä selkeäksi toisen päässä voi olla hyvin hankalaa suullisesti käyttämällä alkeellisia ja rajoittavia sanoja. Kieli on todella huono tapa kommunikoida…
Nexeon: Mun puolesta saat pilkkaa uskontoja ja uskovaisii niin vapaasti kuin vaan haluat. Koska aivan turhaa sakkiahan ne on. Monet asiat ovat vain kopioinneet vanhemmilta kulttuureilta.
”Mun puolesta saat pilkkaa uskontoja ja uskovaisii niin vapaasti kuin vaan haluat. Koska aivan turhaa sakkiahan ne on. Monet asiat ovat vain kopioinneet vanhemmilta kulttuureilta.”
Kuuluko tähän porukkaan myös ne henkilöt, jotka uskovat mm. avaruusolioiden luonneen ihmiset?
isojalka: Se on sitten asia erikseen. Mutta tarkoitin uskovaisiin uskontojensa kautta.
Maan akselin kallistuminen toiseen suuntaan aiheutti sen, että suurin osa dinosauruksista kuoli aikoinaan sukupuuttoon.
Nyt jos vielä jotenkin selittäisit, miten tuollainen ilmiö voisi käytännössä tapahtua?
Maapallolla on niin paljon impulssimomenttia, että vaadittaisiin about Ceresin kokoisen kappaleen törmäys, jotta Maapallon akseli kallistuisi merkitsevästi (Ceresin massaisen kappaleen osuminen maahan 11 km/s vastaa n. 1/5 Maapallon pyörimisenergiasta).
Tällöin toki isoin ongelma ei ole 15 asteen kallistus, vaan se että koko planeetan pinta olisi muuttunut laavamereksi muutamassa päivässä, jonka jäähtymisessä olisi kestänyt tuhansia vuosia.
M. Graham Hancockin kirjassa ”Fingerprints of the Gods” on tarkemmin juttua tuosta. Itse en ole niin hyvä noiden tieteellisten termien kanssa.
Tai en muista, että käsittelikö Graham juuri dinosauruksien aikaa, mutta ainakin myöhemmin on tapahtunut useita kertoja tuollainen siirtymä. Myös meteoriitit saattavat olla osa sitä tai liittyä siihen.
Viimeksi jääkaudella tapahtui jotain merkittävää:
http://www.youtube.com/watch?v=3K0h_GgXbHQ
R. A. Tionaali, jos sinulla on aikaa ja kiinnostusta niin katso tämä video, se ei ole täynnä teorioita vaan faktaa ja minua kiinnostaisi sinun tieteellinen näkemyksesi asiasta.
http://www.youtube.com/watch?v=ZJvQ_zcJDv4
Nexeon, hekottelen täällä hyväntahtoisesti luennallesi. Suhtaudun uskontoihin hiukan ivallisesti, ehkä jopa vähän epäreilusti. Yritän elää sen mukaisesti, että koska minulla on vapaus ajatella mitä haluan, on minun suotava sama vapaus muillekin. Minua yritettiin eilen käännyttää islamiin, mutta parikymmentä minuuttia juteltuamme käännyttäjän kanssa, hän alkoi vilkuilla epätoivoisen näköisenä takavasemmalla häilynyttä ”sponsoriaan” ja luin hänen kehonkielestään, että olin onnistunut iskemään särön nuoren hurmahengen maailmankuvaan. Inhoan valheita ja kaikenlaista fasismia.
Raamatussa on minunkin mieletäni paljon hyvää tekstiä, hyviä sanoja, joista voi luovaa mielikuvitusta käyttämällä muodostaa hyviä ajatuksia. Ei mikään ole syntynyt tyhjiöön ja kaipa uskonnoista julmimmatkin ovat jotain tarkoitusta palvelleet.
Lukekaapa huviksenne joskus mormonin kirjaa, siinä suorastaan rivit kirkuvat sitä että kirjoittaja on ihminen, joka yrittää tavoitella jumalaisen ilmoituksen tyyliä siinä ihan täysin onnistumatta. Koraani on toinen sellainen ”Ja kuudessa päivässä me loimme maailman, eikä sitten yhtään muuten väsyttänyt, jotta pitäkää sapattinen, prkele. Ja niistä siitoshommeleista ei puhuta sitten olleskaan kanssa”. Tai sitten ne elämänohjeet, jotka tulevat Muhammetin teoista, en edes ala. Kristinuskon raamatusta emme tuollaista hölmöyttä osaa lukea, koska (ainakin vielä minun sukupolvelleni) se taottiin pienestä pitäen totuutena kaaliin vailla mahdollisuutta kyseenalaistaa, jos ei ikuisuus helvetin liekeissä maistu.
Yhtä lailla sama pätee muihinkin uskontoihin ja uskovaisiin. Käännynnäiset ovat kaikista pahimpia, koska he ovat heränneet huomaamaan että jokin puuttuu, että uskonto ei kykene antamaan tyydyttävää täytettä siihen outoon tyhjyyden tunteeseen, joka kouraiseen mahanpohjasta kun tulee vahingossa ajatelleeksi omaa mitättömyyttään ja katoavaisuuttaan. Ollaan hetken kohdattu todellisuus sellaisena kuin se on ja sitten äkkiä takerruttu johonkin uuteen turvariepuun ettei sama pääsisi koskaan toistumaan.
Ogeli: Mulle tulee tuosta jälkimmäisestä linkistä mieleen kun itse viime vuonna tutkiskelin itsekseni kyseistä aihetta ja huomasin samoisen ”kaavan” ja ennustin muutamia tapahtumia, jotka osuivat kohdalleen. Olen ihan samaa mieltä kuin tämä kaveri videolla, tämmöisen asian kanssa ei tarvitse olla mikään ”rocket scientist” nähdäksesi, että asioilla on yhteys ja jotain on meneillään mistä ei kerrota.
Hyvä tietää, etten ole yksin ajatusteni kanssa. 🙂
Auringosta vielä:
http://universalangelicview.wordpress.com/2013/04/15/the-sun-is-not-a-superheated-body/
Tuon mukaan se ei ole superkuuma vaan hyvin magneettinen kappale.
No, olennaista on se, että Maan pyörähdyakseli ei voi heilahdella satunnaisesti useita kymmeniä asteita, koska Maapallon pyörimismäärä on niin iso, että heilahteluiden vaatima energia höyrystäisi kaiken elämän Maasta. Tämä pätee riippumatta täysin siitä, miten energia tuotaisiin järjestelmään (poislukien äärimmäisen hitaat geologisen aikaskaalan muutokset, jotka eivät myöskään vaikuttaisi elämään merkitsevästi).
Edellistä ei pidä myöskään sekoittaa Maan luonnolliseen akselinheilahteluun, joka on suuruusluokaltaan pari-astetta n. 40 tuhannen vuoden syklillä ja johtuu Maan kiertoradan ominaisuuksista.
Tämän heilahtelun voi toki jotenkuten liittää jääkausiin. Tässä pitää kuitenkin huomata, että jääkaudet ovat suhteellisen nuori ilmiö geologisesti katsottuna, koska ilmiö riippuu kovasti mm. mannerten sijainnista: Dinosaurusten aikaan ei ollut jääkausia.
Itse asiassa, yleensä ajatellaan, että elämme tälläkin hetkellä ns. jääkautta, joka alkoi n. 2,6 miljoonaa vuotta sitten. Tämän jääkauden voi sitten glasiaaleihin (varsinaisiin jääkausiin), interglasiaaleihin (lämmin aika kuten nyt), stadiaaleihin (viileä pätkä interglasiaalin aikana esim. little ice age) ja interstadiaaleihin (lämmin pätkä glasiaalin aikana).
Jos asia kiinnostaa enemmän, kannattaa lukaista vaikka Wikipediasta Milankovitchin sykleistä ja jos englanti taittuu niin ’Timeline of glaciation’ ja ’stadial’.
Voisiko olla, että sekoitat akselinkallistumisen Maan magneettikentän napaisuuden vaihteluun? Tämäkin ilmiö on tapahtunut monta sataa kertaa Maapallon historiassa. Edellinen tapahtui muuten Homo Erectuksen aikaan, eikä aiheuttanut joukkotuhoa.
Itselläni ei ole suurta kompetenssia magnetohydrodynamiikkaan liittyen (kts. Wikipediasta), mutta muutama pointti kuitenkin.
– Noissa kuvissa näkyvä näyttävä magneettikentän pyrstö (tarkemmin: magneettikentän ulommaiset ei-dipolaariset komponentit) on kokonaisuudessaan voimakkuudeltaan vain muutamia prosentteja Maan kokonaiskentästä. Tämä tarkoittaa sitä, että Maan pinnan lähellä tuon pisaramuotoisen-kentän muutokset ovat hyvin marginaalisia (n. 40s-50s osa kokonaiskentästä) ja eivät vaikuta maanpinnalla paikallisesti käytännössä mitenkään riippumatta siitä, minkälainen niiden muutos on.
– Mahdolliset aurinkomyrskyyn liittyvät telekommunikaation yms. ongelmat liittyvät käristyneiden satelliittien lisäksi magneettikentän muutoksen indusoimiin sähkökenttiin ja telluurisiin virtoihin, eivätkä suoraan magneettikentän muutoksiin. Nämä johtuvat siitä, että isossa skaalassa voi esiintyä suuria jännite-eroja ja niistä johtuvia virtoja, jotka kulkeutuvat kaikenlaisten keinotekoisten verkkojen avulla (kts. Ohmin laki, sähköjohdon ominaisvastus vs. maankamaran ominaisvastus). Esim. UKn kokoisella alueella magneettisten myrskyjen jännitepiikit ovat kantaverkossa maksimissaan 10-voltin luokkaa (vrt. esim. 230 voltin perusverkkojännite).
Voiko myrskyjen lähde sitten olla maanpinnalla tai muualla?
Olennaisesti MHD on virtausdynamiikan teoria, eli voit kuvitella analogian vaikkapa pallosta tai kepistä joen virtauksessa. On selvää, että kuvissa näkyvät muutokset johtuvat ulkoisen virtauskuvion muuttumisesta, eivätkä kappaleen itsensä muuttumisesta, koska jälkimmäisessä tapauksessa havaitsisimme muutokset myös ns. arkielämässä (kompassien huojunta, magneettikentän mittareiden ”sekoaminen” jne..). Eli voimme sulkea suoraan Maaperäisen lähteen pois.
Tässä tapauksessa jäljelle jää siis suuri – vähintään 10-20 maapallon kokoinen, koska kenttä kompressoituu suht homogeenisesti – näkymätön ja massaton lähde, josta ei ole mitään todisteita. Voiko tälläinen olla olemassa? Totta kai voi, mutta sitä ei siis voi nähdä, havaita, eikä siitä voi saada todisteita…
Tässä tapauksessa voikin siis sanoa, että tuollainen entititeetti on yhtä varmasti olemassa kuin näkymätön Russelin teekannu (kts. Wikipediasta).
Olen laskenut AVARUUSKAIKULASKUA.. Se tuli Hollantiin 11.10.1928 klo 20.23 alkaen. Siinä on Pythagoran teoreema. Kaiut: 8 – 11 – 15 – 8 – 13 – 3 – 8 – 8 – 8 – 12 – 15 – 13 – 8 – 8. Jos erottelette Nousut erikeen ja sitten alapuolelle laskeutumiset erikseen, saatte 3 – 4 – 5 – 5 – 4 – 3 ja alas 7 – 10 – 2 – 5. Pian huomaatte, että Nousupuolelta saadaan Pythagoraan teoreema 3*3 + 4*4 = 5*5 eli 9 + 16 = 25. Pian huomaatte, että kaikissa nurkissa on 7*7 Neliö ja keskellä on 10*10 Neliö. Iso neliö on siinä ympärillä 24*24. Annatte liukua 7 neliöt vuorotellen nurkistaan ylös, alas ja ulos. Teillä on Hypotenuusa 25 pareittain joka nurkassa ja pian vilisee 7*7 + 24*24 = 25 vähän joka puolella. Päässälaskuna saitte 8 + 8 + 8 myös 24 eli tasasivuisen kolmion, jonka kaikki kulmat ovat 60 astetta. Kaiun kääntäjää Kuun ulkopuolelta ei äkkiä sitten löydykään. Se saattaa löytyä Kuun ja Maan välistä tai PIMEÄN AINEEN puolelta. Terveisin Pertti S
Yksi tapa jolla avaruuden muukalaiset voisivat meihin ottaa yhteyttä olisi tosiaan radiosignaalien peilaaminen viiveellä, niin että joka vastaanotin huomaisi jotain tapahtuvan.
Monet ufotutkijat ja tiedemiehet ovat sitä mieltä, että avaruusolennot ovat meidät kehittäneet. Tämä on tietysti uskonnoille ja valtaapitäville myrkkyä, hehän joutuisivat luopumaan auktoriteetistään ja opinkappaleistaan, oppilauseistaan tai uskonkappaleistaan osittain tai kokonaan. Heltä vedettäisiin ikään kuin matto alta pois ja näin ollen he tippuisivat tyhjän päälle. Näin pääteltynä asiat täytyy heidän kohdaltaan salata. Asioita on myös loputtomiin vaikea salata, koska aina tutkiva mieli löytää uutta ja mielenkiintoista.
Hyvä epäilevä skeptikko löytää selityksen silloinkin kun se ei ole mahdollista. Skeptisyys on hienoa, mutta avoimuus uusia ilmiöitä kohtaan on vielä hienompaa. Ufo ja paranormaalien ilmiöiden tutkiminen ei tarkoita oitis höynähtämistä. Tieteessä arvostetaan tutkivaa mieltä ja pidetään tärkeänä tuntemattomiin asioihin perehtymistä. Tieteessä arvostetaan myös uteliaisuutta. Kun utelias mielenlaatu on yhdistetty tieteellisiin tutkimusmenetelmiin voidaan päästä merkittäviin tutkimustuloksiin tieteessä.
On oikein perusteltu että utelias mielenlaatu tutkii myös tieteelle todentamattomia yliluonnollisia ilmiöitä. Miljoonat ihmiset uskoo, että ufot ovat todellisia, mutta harvemmat että niitä ohjaa ulkopuolinen äly. Sitä ei aina tiedetä mistä he tulee, mutta maailman kaikkeus on käsittämättömän suuri ja kaiketi miltei ääretön, joten tilaa löytyy älylliselle elämälle myös muualta avaruuden äärettömässä universumista. Tämä olisi myös melkoista tilan haaskausta jos älyllistä elämää löytyy pelkästään vain oman pikkuruisen aurinkokuntamme maa planeetalta. Vielä jos otetaan mukaan rinnakkais ulottuvuudet, niin voidaan sanoa että he voivat tulla melkein mistä tahansa.
Sivilisaatiot ovat hyvin eri ikäisiä koska tähdetkin ovat hyvin eri ikäisiä ja eri kehitysvaiheissa. Tähtitiede kertoo että meidän aurinkomme ei ole syntynyt alkuräjähdyksessä, vaan se on ns. toisen polven tähti, joka on syntynyt aiemmin räjähtäneiden tähtien pöly ja kaasukertymästä noin 5 miljardia vuotta sitten ja on nyt elinkaarensa puolivälissä. Tämä antaa aiheen olettaa että Aurinkoa vanhemmat tähdet ja niiden ympärillä olevat sivilisaatiot voivat olla meitä paljon vanhempia, kuin omamme ja jopa miljardeja vuosia voi tulla erottamaan meidät heidän kehitystasostaan.
Nykyihminen noin 200 000 vuotta vanha. Vanhin tunnettu vuonna 1967 löydetty ja vuonna 2005 luotettavasti iältään määritelty nykyihmisen fossiili on noin 195 000 vuoden ikäinen. Vielä vuonna 1997 vanhimpina nykyihmisen fossiileina pidettiin 165 000 vuoden ikäisiä Etiopiasta löytyneitä fossiileita. Vasta 10 000 vuotta sitten ihmiset keksivät erilaisia tapoja viljellä maata, samalla he alkoivat ylläpitää eläimiä. Tästä johtuen voin olettaa että kulttuurit jotka ovat meitä jopa miljardeja vuosia vanhempia, ovat varmasti keksineet nopeampia liikuma tapoja kuin ihminen tähän mennessä. Heille avaruudessa paikasta toiseen siirtyminen voi olla jatkuvaa ja helppoa, kaiketi jonkinlaista jatkuvaa vapaan energian hyödyntämistä. Sama avaruudessa liikkuminen rakettimootoreilla ihmiskunnalle näyttää olevan erittäin työlästä, hankalaa, kallista ja hidasta.
Ufot ovat olemassa, nehän ovat tunnistamattomia lentäviä kohteita. Yleisesti ei vielä pidetä riittävinä todisteita ufojen alkuperästä tai avaruusolentojen todellisista vierailuista Maassa. Edellä esitetyn perusteella olisi kuitenkin hyvin mahdollista, että ufot ovat vieraiden sivilisaatioiden avaruusaluksia ja avaruusolennnot niiden miehistöä. Avaruusolennolla ymmärretään maassa vierailevaa toisen planeetan tai toisen ulottuvuuden asukasta.
Menneinä vuosisatoina pidettiin maapalloa universumin keskipisteenä, jota muut taivaankappaleet kiersivät. Tästä teoriasta on jouduttu luopumaan. Jos jotkut vieläkin pitävät maapallon sivilisaatiota ainoana maailmankaikkeudessa, niin jossain vaiheessa todisteet tuota ajattelutapaa vastaan tulevat niin murskaaviksi, että se joutaa historian romukoppaan. Ennen kuin sitovat todisteet ovat kaikkien nähtävillä ja ne halutaan myös näyttää eri maiden hallituksien salailupolitiikasta huolimatta joudumme tyytymään epävarmoihin kontaktiraportteihin. Kovin moni on tosiaan löytänyt vedenpitäviä todisteita vierailijoista, niitä on maapallo täynnä. Hallitus ja armeija salailee näitä tietoja. En tosin yhtään ihmettelisi, jos NASA:llakin olisi jotain tekemistä salailussa. Hurjien väitteiden mukaan NASAN avaruusohjelma on pelkkä kulissi, jotta salaisuus varmuudella säilyisi ja ihmiset uskoisivat vain NASA:an. Näyttää olevan myös niin että vapaata energiaa salataan ja perustellusti, koska se muuttaisi rahan arvoa ja tämä vaikuttaisi tasan kaikkeen ja kaikkiin.
Vapaan energian saatavuuden laajamittaisen toteutumisen esteenä onkin se, ettei kukaan voi tienata sillä rahaa. Tästä syystä se ei kiinnosta useimpia tiedemiehiä eikä yrityksiä; tärkein motivaatio puuttuu. ”Vapaaenergiateknologia muuttaa rahan arvoa. Rikkaimmat perheet ja luotonantajat eivät halua kilpailua. He haluavat pitää yllä nykyisen monopolin rahavarantojen hallinnassa. Heille vapaaenergiateknologia ei ole vain jotakin sellaista, mikä on tukahdutettava, vaan se täytyy pysyvästi kieltää”. Monopoli asema rahavarantojen hallinnassa on myös ilmiselvän hyvä peruste vapaaenergian loputtomaan salailuun.
Valtaapitävä eliitti on käyttänyt monenlaisia keinoja, kuten uhkailua sekä totuuden manipulointia edistämällä sellaisen tieteellisen teorian yleistä hyväksymistä, jonka mukaan vapaaenergia on mahdottomuus.
Kaavamainen tiede määrää liikaa länsimaista yhteiskuntaa, kun ihmisen pitäisi luottaa
omiin kokemuksiinsa, tiede määrääkin lopulta mihin saat uskoa.
Virallinen tiede laahaa todellisuuskuvassaan jäljessä, koska se vaatii, että ilmiöt on voitava todistaa myös niille, jotka eivät itse ole niitä kokeneet.